راه‌اندازی پویش شهر مهر در پاییز امسال

سیدنجم‌الدین محمدی مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی از برنامه‌های سه ماه پاییز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سیدنجم‌الدین محمدی مدیرعامل این سازمان در خصوص برنامه‌های پاییز 98 گفت:دبیرخانه‌ای با هدف ترویج مسئولیت‌های اجتماعی فعال شده که تاکنون جلسات متعددی با دستگاه‌های دولتی، بنگاه‌های اقتصادی، سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌های مردم نهاد داشته‌ایم.
وی افزود: دوره‌های توان‌افزایی NGO‌ها در مناطق 22گانه با محوریت موارد قانونی و حقوقی لازم، منابع درآمدی و بحث‌های مالیاتی در حوزه عمومی و همچنین و در حوزه تخصصی با محوریت کودکان، محیط‌زیست، آسیب‌های اجتماعی و... درحال انجام است.
محمدی تصریح کرد: معاونت رفاه و مشارکت‌های اجتماعی با مشارکت معاونت توانمندسازی و کارافرینی برای توان‌افزایی خانواده‌های کودکان کار و خیابان، به آن‌ها نحوه راه‌اندازی اشتغال خانگی را آموزش می‌دهد.


وی با اشاره به اهمیت یاری رساندن به قشر آسیب‌دیده جامعه گفت: از طریق خیریه‌ها قصد داریم که در بحث جمع‌آوری، درمان و توانمندسازی متکدیان به صورت کارویژه فعالیت کنیم.
محمدی در خصوص پویش شهر مهر عنوان کرد: در این پویش نیز، کمک‌های مردمی از طریق سامانه *780# در حوزه کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان اجتماعی، از جمله کودکان کار و خیابان، کارتن‌خواب‌ها و گروه‌های آسیب‌پذیر جمع‌آوری شده و سپس با همراهی خیریه‌ها این مبالغ برای گروه جامعه هدف هزینه می‌شود.
وی در پایان گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در سه ماهه سوم سال جاری، آغاز همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌‌های اجتماعی با سازمان جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی با هدف استقرار پنجره واحد رفاه اجتماعی در شهرداری تهران می‌باشد.
سایر اخبار این روزنامه
با حضور رئیس بسیج مستضعفان کشور؛ بیش از 6 هزار طرح عام‌المنفعه زودبازده در کشور افتتاح شد وزیر ارتباطات: به من تهمت می‌زنند تا فسادهای خودشان را بپوشانند مجلس با یک فوریت طرح شفافیت آرای نظام تقنینی موافقت کرد تشریح دستاوردهای عملیات «نصر من الله» توسط سخنگوی نیروهای مسلح یمن بحران برگزیت؛ احتمال رای عدم اعتماد به جانسون و صدارت کوربین کلینتون: ترامپ دیپلماسی آمریکا را به «طرحی شرم‌آور» برای اخاذی تبدیل کرده است رونمایی از موشک هسته‌ای چین که نیم ساعته به آمریکا می‌رسد به مناسبت 8 مهر روز بزرگداشت مولوی خاستگاه فتوا و فقه درباره مولوی رئیس جمهور بخشنامه بودجه سال 99 را ابلاغ کرد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا خبر داد: استرداد ۵۰ متهم فراری به کشور نتایج انتخابات افغانستان 27 مهرماه اعلام می‌شود جنگ‌افروزی در یمن و تجربه تلخ آل‌ سعود راه‌اندازی پویش شهر مهر در پاییز امسال با رای دیوان عدالت اداری؛ مصوبه تعیین محل تجمعات مردمی ابطال شد بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از نمایشگاه دستاوردهای سازمان صنایع دفاع خدایی: نتیجه پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها منتشر ‌شد دکتر روحانی یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد