در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی؛ دولت نظام نامه اجرای قانون ثبت شرکت‌ها را اصلاح کرد

هیات وزیران در جلسه‌ای به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور، مبلغ 200 میلیارد ریال اعتبار برای تامین امکانات ضروری و تجهیزات مناسب و خدمات پروازی جهت اطفای حریق هوایی جنگل‌ها و مراتع کشور، به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اختصاص داد.
این تصمیم هیات وزیران، با هدف حفظ، نگهداری، پیشگیری و ارتقاء توان سازمان‌های متولی در کاهش روند آسیب پذیری پوشش جنگلی ایران اتخاذ شد.
با تصویب هیات وزیران، نظام نامه اجرای قانون ثبت شرکت‌ها اصلاح شد.
به موجب این اصلاحیه، تبدیل کلیه شرکت‌های مندرج در قانون تجارت به یکدیگر مجاز است و نحوه تبدیل این شرکت‌ها به یکدیگر، به موجب دستورالعملی خواهد بود که ظرف مدت سه ماه، توسط معاونت حقوقی رئیس‌جمهور با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تهیه می‌شود.


در اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری براساس بررسی ‏های انجام شده، هیئت وزیران با برخی تغییرات و اصلاحات تقسیماتی در استان فارس موافقت نمود.
به موجب این تصمیمات، ایجاد هفت شهرستان و یک بخش، تبدیل یک روستا به شهر، ایجاد یک فرمانداری ویژه و تغییر مرکز دو دهستان در استان فارس، به تصویب هیات وزیران رسید.
هیات وزیران در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری موضوعات تعیین کرد.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: تقویت 40 درصدی پول ملی و مهار رشد تورم حضرت آیت‌الله جوادی آملی: برخی در کشور دهه غارت و چپاول داشتند که از آنها غفلت شده بود رئیس جمهور : اگر می خواهیم زودتر پیروز شویم باید از ایران صدای اتحاد شنیده شود ظریف: عربستان اگر به منطقه برگردد با آغوش باز ایران مواجه می شود تحلیل سیاسی هفته توصیه های مهم رهبر انقلاب به سپاه حل اختلاف میان ارتش و سپاه در جنگ، به روایت جانشین فرمانده کل قوا تویط وزارت بهداشت اعلام شد جزئیات ماجرای ابتلای تعدادی از اهالی یک روستا در استان چهارمحال و بختیاری به ایدز نخست وزیر انگلیس: هر چه می‌خواهد بشود، 9 آبان از اتحادیه اروپا خارج می‌شویم ترامپ: دموکراتها به دنبال کودتای سیاسی هستند سخنگوی وزارت خارجه با محکوم کردن اظهارات مداخله‌جویانه دبیرکل ناتو: دخالت بیگانگان در ترتیبات امنیتی منطقه عامل ناامنی است در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی؛ دولت نظام نامه اجرای قانون ثبت شرکت‌ها را اصلاح کرد وام نوبت ششم بازنشستگان کشوری واریز شد امضا و تبادل توافقنامه گسترش و توسعه خط 6 مترو در منطقه 2 تهران