۲۳ بازیکن به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند نقش پررنگ قلعه‌نویی!

قلعه‌نویی که همیشه از دعوت نشدن بازیکنان سپاهان گله داشت، حالا مهم‌ترین سورپرایزها و ستاره‌های لیست جدید به شاگردان او مربوط می‌شود.
به گزارش وب‌سایت نود، لیست جدید تیم ملی برای بازی با کامبوج و بحرین اعلام شد. این فهرست ویلموتس هم چند غافلگیری دارد. مهدی ترابی، وریا غفوری، علیرضا جهانبهش و حسین حسینی خط خوردند و سعید عزت‌اللهی هم دوباره دعوت نشد. چند ستاره لیگ مانند محبی و منصوری به این لیست راه پیدا کردند و باز هم خبری از گوچی و صیادمنش نیست.
اعتراض‌های قلعه‌نویی جواب داد
در لیست‌های قبلی ویلموتس هیچ‌گاه بازیکنی از سپاهان دعوت نمی‌شد. پیام نیازمند تنها نماینده سپاهان در تیم ملی بود که آن هم یک خط در میان جایش را با حسین حسینی عوض می‌کرد. اتفاقی که با اعتراض سپاهانی‌ها همراه می‌شد. در این اردو اما بعد از تراکتور و پرسپولیس بیشترین بازیکن از سپاهان دعوت شده است.


پدیده‌ ویلموتس هم نیست
الهیار صیادمنش که در اولین روز نشستن ویلموتس روی نیمکت تیم ملی ایران توانسته بود رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی را به نام خودش ثبت کند هم در این اردو حضور ندارد.
امضای ویلموتس روی نام دو بازیکن
دو بازیکنی که در لیست کی‌روش حضور نداشتند اما ویلموتس از زمانی که آمده پیراهن تیم ملی را به آن‌ها هدیه داده، سیاوش یزدانی و محمد نادری است. این دو بازیکن ابتدا در لیست B ویلموتس حضور داشتند که با ادامه روند خوب‌شان در لیگ، باز هم به اردو دعوت شدند.
برجسته‌ترین غایبان لیست
احتمالا کسی انتظارش را نداشت که وریا غفوری به تیم ملی دعوت نشود. اما ویلموتس روی نام کاپیتان استقلال قلم قرمز کشید. حسین حسینی هم دیگر بازیکن استقلال است که امیدوار بود به تیم ملی دعوت شود، اما مظاهری و نیازمند جای او را گرفتند.
مهدی ترابی ستاره پرسپولیس که در دوران ویلموتس انتظارات را در تیم ملی برآورده نکرده بود هم به این اردو دعوت نشد تا اولین زنگ خطر مرد بلژیکی برای او به صدا در بیاید.
سعید عزت‌اللهی همچنان به تیم ملی دعوت نمی‌شود. از زمان نشستن ویلموتس روی نیمکت ایران هنوز سعید رنگ تیم ملی را ندیده است و با بهبود مصدومیتش باید منتظر بازگشت به اردوی تیم ملی باشد.
علیرضا جهانبخش دیگر ستاره تیم ملی است که احتمالا بخاطر سکونشینی در مسابقات اخیر برایتون به تیم ملی دعوت نشده است. جهانبخش در این مدت فرصت بیشتری دارد که دوباره خودش را به سرمربی باشگاهی‌اش اثبات کند.
دوربین‌های ویلموتس ستاره‌ها را پیدا کرد
در حالی که به مارک ویلموتس اعتراض شده بود که حضور کمرنگی در ایران دارد اما نشان داده که در خارج از ایران هم مشغول پیگیری لیگ است. ویلموتس به جای ترابی و وریا که انتظاراتش را برآورده نکردند دو ستاره لیگ را دعوت کرد. منصوری در این فصل 2 پاس‌گل داده و محبی هم 2 گل زده است. همچنین مهرداد محمدی که در لیگ پرتغال می‌درخشد هم از چشم ویلموتس دور نمانده و مهرداد هم به تیم ملی دعوت شده است.
بازگشت اشکان دژاگه
در لیست اولیه اردوی قبلی تیم ملی خبری از دژاگه نبود، ویلموتس سه روز دیرتر از همه بازیکنان و با شروع تمرینات نام اشکان را اضافه کرد. اتفاقی که شائبه کنار رفتن اشکان دژاگه از تیم ملی را به وجود آورده بود. اما در این لیست با حضور نام اشکان، همه شائبه‌ها به پایان رسید.
از گوچی خبری نیست
بعد از پوکر رضا قوچان‌نژاد در لیگ هلند، شایعه بازگشت او به تیم ملی مطرح شده بود. حتی تا چند روز تیتر یک چند روزنامه هم بازگشت قوچان‌نژاد بود که با رفتن کی‌روش، قرار است به تیم ملی برگردد. اما همچنان در لیست‌های ویلموتس هم خبری از این مهاجم 33 ساله نیست.
اسامی دعوت شدگان به تیم ملی
فهرست ۲۳ بازیکن برای همراهی تیم ملی در دیدار مقابل کامبوج و بحرین اعلام شد.
با اعلام کادر فنی، بازیکنان ذیل برای اردوی مهرماه و حضور در دو دیدار مقابل کامبوج و بحرین از مرحله مقدماتی جام‌ جهانی ۲۰۲۲ دعوت شدند.
۱.علیرضا بیرانوند
۲.محمد رشید مظاهری
۳.پیام نیازمند
۴.سید مجید حسینی
۵.حسین کنعانی‌زادگان
۶.مرتضی منصوری
۷.میلاد محمدی
۸.محمد نادری
۹.رامین رضاییان
۱۰.مرتضی پورعلی گنجی
۱۱.سیاوش یزدانی
۱۲.امید ابراهیمی
۱۳.احسان حاج‌صفی
۱۴.علی کریمی
۱۵.احمد نوراللهی
۱۶.مسعود شجاعی
۱۷.وحید امیری
۱۸.کریم انصاری‌فرد
۱۹.اشکان دژاگه
۲۰.مهرداد محمدی
۲۱.محمد محبی
۲۲.سردار آزمون
۲۳.مهدی طارمی
سایر اخبار این روزنامه
چرا مهاجرت از شهرهای بزرگ به کوچک به جای حل یک معضل قدیمی، خود یک مشکل جدید است؟ جهانبخش‌محبی نیا وجه انسانی توسعه «ابتکار» از عوامل پیش‌ روی گردش نخبگان در فضای سیاسی گزارش می‌دهد نخبگان پشت درهای بسته «ابتکار» دلایل افزایش تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار مسکن ترکیه را بررسی کرد تنور داغ خرید ملک در کشور همسایه عزم‌ جدی برای مقابله با سرمایه‌های مشکوک در سینما مخالفان افزایش قیمت بنزین چه می‌گویند؟ تکرار استدلال‌های تکراری ۲۳ بازیکن به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند نقش پررنگ قلعه‌نویی! روسای سه کمیته مجلس نمایندگان برای ارائه اسناد مربوط به مکالمه ترامپ با زلنسکی اولتیماتوم دادند نتیجه نخستین نشست بررسی سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری کارگروه سیاست‌های قانون‌گذاری‏ تشکیل شد دست رد اروپا به سینه بوریس جانسون رئیس سازمان حج: اعزام زائران اربعین در امنیت جریان دارد جانشین وزیر دفاع : پهپاد جاسوسی آمریکا با تجهیزات بومی ایران سرنگون شد طرح مذبوحانه مهندسی معکوس آشوب در عراق