سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213


نظــــــــر مـــــردم

پخش شیر در مدارس/ سلیمان بلغار: از وزیر محترم آموزش و پرورش درخواست پیگیری و پخش شیر در مدارس را داریم.
کیفیت محصولات تأسیساتی/ آقای حسینی: با توجه به اهمیت هدر نرفتن آب، از مسئولین محترم درخواست توجه به کیفیت ساخت محصولات تأسیساتی به منظور عدم هدر رفت آب را داریم.
برخورد با دلالان دارو در اطراف داروخانه‌های بزرگ/ خانم امینی: با توجه به حضور دلالان دارو در اطراف داروخانه‌های بزرگ، از مسئولین ذیربط خواهشمندیم تا به تعداد این افراد اضافه نشده نسبت به برخورد و جمع‌آوری آنان اقدام نمایند.
درخواست بازدید رئیس قوه قضائیه از زندان‌ها/ یک شهروند: وضعیت آب آشامیدنی و لوازم و تجهیزات پزشکی در زندان‌ها بسیار ضعیف است. از رئیس محترم قوه قضائیه جناب آقای رئیسی درخواست داریم از زندان‌های کشور بازدید کند تا ضمن حضور ایشان، مشکلات موجود در زندان‌ها حل شود.
همسان‌سازی حقوق‌ها/ آقای عدنی: 13 سال است که مسئولان بابت سهام عدالت و همسان‌سازی حقوق‌ها وعده می‌دهند. مسئولان فکری به حال ما کنند.
 فشار آب در شهرک واوان/ آقای ثامن: فشار آب در شهرک واوان خیلی کم است و وقتی هم که مراجعه می‌کنیم می‌گویند که مصرف آب بالاست و عملاً پاسخ درستی به ما نمی‌دهند. از مسئولان درخواست رسیدگی در این خصوص را داریم.
کیفیت پایین نان/ آقای سیدکریمی: از مسئولان درخواست داریم با افزایش قیمت نان به کیفیت نان نیز اهمیت دهند. بسیاری از نانوایان مثل نان لواشی کمتر از 140 گرم چونه عرضه می‌کنند. دولت محترم کمیته‌ای جهت مبارزه با گرانفروشی و کم‌فروشی تشکیل دهد تا به چگونگی نرخ درج شده بر اجناس توجه شود.
عدم رسیدگی به شکایت در اتحادیه فروشندگان تلفن همراه/ محمد رسولی: گوشی تلفن همراه که از پاساژ علاءالدین خریداری کرده‌ام مشکل دارد. مدتی است که به اتحادیه شکایت کرده‌ام ولی در پاسخ می‌گویند سرمان شلوغ است. نه می‌توانم از گوشی استفاده کنم و نه دوباره شکایت کنم.
خرید بنزین مازاد مصرف هموطنان توسط وزارت نفت/ یک شهروند: به آقای زنگنه پیشنهادی دارم که بنزین را سهمیه‌بندی کند و وزارت نفت از کسانی که سهمیه خود را پس‌انداز کرده‌اند، آن را خریداری کند. با این کار هم به رفع آلودگی هوا کمک می‌شود و هم به نفع مصرف‌کنندگان نیز خواهد بود.