دولت با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد

معاون امور مجلس رئیس جمهور اعلام کرد که هیات دولت با طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد.
حسینعلی امیری در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: طرحی که ازسوی نمایندگان برای تعطیلی پنجشنبه‌ها تهیه شده بود برای دریافت نظرات بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.
وی با بیان اینکه این طرح‌ موافقین و مخالفانی داشت که هر کدام‌ برای خود استدلال‌هایی می‌آوردند؛ اضافه کرد: طرح در نهایت در هیات دولت مطرح و به رای گذاشته شد که اعضای هیات دولت به آن رای مخالف دادند.
معاون رئیس جمهور افزود: رئیس سازمان امور اداری و استخدامی به‌زودی برای اعلام نظر هیات دولت در رابطه با این طرح در مجلس شورای اسلامی حاضر خواهد شد.
امیری توضیح داد: شرایط شهرستان‌ها با تهران متفاوت است و مسائل زیست محیطی و ترافیکی بشدت پایتخت در شهرستان‌ها مطرح نیست از این رو در صورت اجرای این طرح بسیاری از کارخانه‌ها و ادارات تعطیل می‌شوند و بار مالی قابل توجهی برای دولت دارد از این رو خلاف قانون اساسی است.
سایر اخبار این روزنامه
نخستین محموله بنزین یورو 5 پالایشگاه لاوان به مصرف داخلی رسید رئیس جمهور در اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی: برای ریشه کنی تهدید کنندگان سلامت مردم منطقه باید در مقابل آتش افروزان بایستیم دولت با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد جهانگیری: عده‌ای در کشور مامور از بین بردن روحیه هستند ظریف: چرا با تزریق ناامیدی غرور ملی مردم را می شکنید؟ سخنگوی سازمان انرژی اتمی: در کاهش تعهدات برجامی حساب شده عمل کردیم چرا برخی از قطعات در خودروهای صفر حذف شد؟ افشای فشار دو نخست‌وزیر سابق انگلیس بر بحرین بعد از ورود به منبج و حومه رقه صورت گرفت: پیشروی ارتش سوریه به سمت کوبانی تلاش مذبوحانه حامیان تروریسم در شمال سوریه دکتر روحانی از حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی عیادت کرد تشریح طرح 4 ماده‌ای ایران، برای حل و فصل سیاسی بحران یمن در مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان اعلام شد مستمری معلولان باید معادل حداقل حقوق باشد جهانگیری: عده‌ای در کشور مامور از بین بردن روحیه هستند جهانگیری: عده‌ای در کشور مامور از بین بردن روحیه هستند جهانگیری: عده‌ای در کشور مامور از بین بردن روحیه هستند جهانگیری: عده‌ای در کشور مامور از بین بردن روحیه هستند جهانگیری: عده‌ای در کشور مامور از بین بردن روحیه هستند