وزیر آموزش و پرورش: شورای عالی آموزش و پرورش مرجع رسیدگی به حذف زبان انگلیسی در مدارس است

وزیر آموزش و پرورش درباره موضع دولت برای حذف زبان انگلیسی از مدارس، گفت: شورای عالی آموزش و پرورش مرجع رسیدگی به موضوع حذف زبان در مدارس است.
محسن حاجی میرزایی در پاسخ به این سوال که برخی از نمایندگان تلاش می‌کنند بحث حذف زبان انگلیسی از مدارس را داشته باشند، ادامه داد: شورای عالی آموزش و پرورش یک مرجع قانونی است که درباره برنامه‌های درسی و فرآیندهای آموزشی ضمن بررسی‌های لازم، مصوبه‌هایی دارد.
وی با بیان اینکه مناسب‌تر این بود که پیشنهاد مذکور در مرجع تخصصی خود مورد بررسی و تصویب قرار می‌گرفت، خاطرنشان کرد: نکته دوم اینکه یک درس یا ضرورت دارد یا ندارد؟ اگر ضرورت دارد که دانش‌آموزان آن درس را بدانند باید در آموزش و پرورش این کار انجام شود و قابل واگذاری نیست و اگر ضرورت ندارد باید حذف شود و فکر می‌کنم مرجع رسیدگی به این موضوعات شورای عالی آموزش و پرورش است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود از طریق این شورا کارها را دنبال کنیم، اضافه کرد: اگر آموزش در مدارس کاستی دارد این موضوع هم قابل بررسی و رفع است.
سایر اخبار این روزنامه
جهانگیری: عده‌ای در کشور مامور از بین بردن روحیه هستند جهانگیری: عده‌ای در کشور مامور از بین بردن روحیه هستند ارتش سوریه وارد رقه شد 1000 نظامی آمریکایی از سوریه به کویت، عراق و اردن منتقل می‌شوند شمخانی در دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه: هراقدامی که موجب تشدید ناامنی در منطقه شود، باید متوقف گردد سخنگوی دولت: اتهام زنی و بردن‌ آبروی افراد امتداد آمدنیوز است واکنش آذری جهرمی به حمله سایبری آمریکا به ایران: خواب دیدند خیر است! رئیس جمهور در جلسه ارتقاء زیرساخت‌های پایه‌ای و عمومی کشور در حوزه سایبری: حریم خصوصی مردم باید محفوظ بماند تحلیل سیاسی هفته در جلسه هیات دولت صادر شد؛ دستور معاون اول رئیس‌جمهور برای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی معاون کل وزارت بهداشت: سامانه بیمه اجباری سلامت در آبان بهره‌برداری می‌شود نامه همدردی جمعی از استانداران ادوار ایران با مردم کرد سوریه وزیر آموزش و پرورش: شورای عالی آموزش و پرورش مرجع رسیدگی به حذف زبان انگلیسی در مدارس است ظریف: تهاجم به سوریه پایان یابد رئیس جمهور در جلسه ارتقاء زیرساخت‌های پایه‌ای و عمومی کشور در حوزه سایبری: حریم خصوصی مردم باید محفوظ بماند رئیس جمهور در جلسه ارتقاء زیرساخت‌های پایه‌ای و عمومی کشور در حوزه سایبری: حریم خصوصی مردم باید محفوظ بماند رئیس جمهور در جلسه ارتقاء زیرساخت‌های پایه‌ای و عمومی کشور در حوزه سایبری: حریم خصوصی مردم باید محفوظ بماند