سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213
نظــــــــر مـــــردم



پیشنهاد جهت حل مشکلات تولیدکنندگان پوشاک ورزشی/ آقای صابر: اخیراً مطلبی درخصوص مشکلات تولیدکنندگان پوشاک ورزشی خواندم. اینجانب پیشنهادی برای این صنف دارم. اگر تولیدکنندگان پوشاک ورزشی بتوانند به صورت شرکت‌های تعاونی ادغام شوند و هر 10 تولیدکننده امکانات خود را به صورت فنی و مالی و تخصصی در اختیار یکدیگر قرار دهند، هم مشکل بیکاری کارگران حل می‌شود و هم برند می شوند و قیمت یراق آلات هم کمتر می شود و زمانی که برند شدند می‌توانند نمایندگی در هر شهری داشته باشند که دلالی و واسطه‌گری نیز کمتر شود و می توانند با کالاهای خارجی رقابت کنند.
مشکلات یک هموطن: احمد خزایی از شهرستان نور رویان: جانباز شیمیایی اعصاب و روان هستم. با حقوق دو میلیون و هشتصد هزار تومان چگونه می‌توانم زندگی خود را اداره کنم؟ از مسئولان درخواست دارم به مشکلات ما رسیدگی کنند.
مشکلات یک بازنشسته/ علی شمسی زاد: با حداقل حقوق بازنشستگی گذران زندگی برایم بسیار سخت است. از مسئولان درخواست داریم فکری به حال ما حداقل بگیران تأمین اجتماعی کنند.