سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

قوانین تأمین اجتماعی درخصوص مشاغل سخت و زیان‌آور/ محمدعلی نعمتی: چرا سازمان تأمین اجتماعی مانع بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور شده است. ما تمام مراحل بازنشستگی را طی کرده‌ایم که به ما اعلام کرده‌اند شرکت‌هایی که از سال 80 به بعد تأسیس شده است جزو مشاغل سخت و زیان آور محسوب نمی‌شود.
حقوق دریافتی بازنشستگان آموزش و پرورش/ آقای بخشی: بازنشسته آموزش و پرورش از شهرستان رضوانشهر هستم. از مسئولین محترم درخواست رسیدگی به وضعیت بازنشستگان آموزش و پرورش را داریم.
افزایش مدت شارژ کارت بلیت منزلت/ آقای مهربد: با توجه به افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس، کارت‌های بلیت مربوط به دارندگان کارت منزلت که برای مدت 6 ماه شارژ می‌شود جوابگوی ما نیست. لطفاً به این موضوع رسیدگی کنید.
رسیدگی به وضعیت خیابان زنجان شمالی/ خانم ریاحی: از شهردار محترم تهران تقاضا داریم به وضعیت خیابان زنجان شمالی رسیدگی کند. اهالی این خیابان از دست تعمیرگاه‌های اتومبیل با مشکلات بسیاری مواجه هستند. ما از دست این کسبه آسایش نداریم و معابر منطقه بشدت آلوده شده است. از شهرداری محترم تهران درخواست رسیدگی به وضعیت این کسبه را داریم.
وضعیت نان در اصفهان/ آقای کلینی از اصفهان: وضعیت نان در اصفهان بسیار نامناسب است و اکثراً از جوش شیرین استفاده می‌کنند و می‌گویند به علت گران بودن خمیرمایه نمی‌توانند از آن استفاده کنند.