نظــــــــر مـــــردم


عدم پرداخت مالیات توسط برخی سازمان‌ها و نهادها/ اسماعیل طاهری: چرا بعضی از سازمان‌ها از پرداخت مالیات طفره می‌روند. چرا ازمن که کارمند هستم و ماهی 3 میلیون تومان حقوق می‌گیرم مالیات کسر می‌شود اما زیرمجموعه‌های برخی نهادها و سازمان‌ها مالیات نمی‌دهند. اگر قرار بر کسر مالیات باشد همه می‌بایست مالیات دهند.
نرخ بالای بیمه اتومبیل/ آقای صادقی از کرج: نرخ بیمه اتومبیل بسیار بالا است و خیلی از افراد به‌دلیل نداشتن وضع مالی مناسب نمی‌توانند اتومبیل خود را بیمه کنند و بعضاً تصادف کرده و باعث مشکل برای خود و دیگران می‌شوند. اگر شرکت‌های بیمه از سودهای میلیاردی خود کم کنند؛ از این طریق به مردم کمک خواهد شد.
جمع‌آوری متکدیان بهشت زهرا/ مرتضی فراهانی: تعداد زیادی از متکدیان در بهشت زهرا برای زائرین اهل قبور ایجاد مزاحمت می‌کنند و عمدتاً حضور افراد در سر مزار با مزاحمت آنها همراه است. از مسئولان درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.


 مشکلات مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ/ یک شهروند: با وجود جمعیت زیاد در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ، متأسفانه از متروی کهریزک تا ندامتگاه اتوبوسی وجود ندارد که افراد با صرف هزینه بسیار با تاکسی‌های شخصی اقدام به رفت و آمد می‌کنند. همچنین جاده پلیس راه حسن آباد تا ندامتگاه بسیار باریک است که بعضاً تصادفات منجر به فوت در این مسیر برای زندانیان یا خانواده آنها رخ داده است. از شما درخواست داریم به این موضوع رسیدگی کنید.
 گرانی لبنیات/ آقای بخشی از رضوانشهر: اخیراً در صدا و سیما از گرانی لبنیات بالاخص شیر صحبت می‌شود در صورتیکه ماست 700 گرمی که سال قبل 2400 تومان بود امسال فراتر از 5000 تومان به فروش می‌رسد و گوشت قرمز هم کیلویی 100 هزار تومان است و صحبتی از سهمیه‌بندی نیست.
 کمبود امکانات بیمارستان ابوذر اهواز/ شیوا محسنی از اهواز:  پسر 5 ساله‌ام را به خاطر مشکل تنفسی به بیمارستان ابوذر اهواز که مخصوص کودکان است بردیم. به‌دلیل بارانی که آمده بود اکثر کودکان مشکل تنفسی داشتند و یک دستگاه بخور در این بیمارستان بود که برای این همه کودک گذاشته بودند. وقتی که اعتراض کردیم گفتند بروید شکایت کنید و اکثراً هم با همین مشکل به بیمارستان مراجعه کرده بودند. از مسئولان ذیربط درخواست رسیدگی به وضع موجود در این بیمارستان را داریم.
 بیکاری جوانان/ عزیزالله هدایتی: از مسئولان درخواست داریم که یارانه‌ها را قطع کنند و جوان‌های مملکت را شاغل کنند. 2 جوان 28 و 29 ساله دارم که آنها را با بدبختی و حقوق کارمندی و مسافرکشی بزرگ کرده‌ام، ولی حالا هر دو بیکار هستند.
 شارژ کم کارت بلیت مترو/ جمشید وحدانی دبیر بازنشسته: با توجه به افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس، مبلغی را که به‌عنوان حقوق دریافت می‌‌کنم جوابگوی زندگی‌ام نیست. از مسئولان محترم درخواست تجدیدنظر در خصوص شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس مخصوص اقشار دارنده کارت منزلت را داریم.
 مشکلات مسکن مهر شیراز/ محمد رضا سلامی: از شیراز عنوان کردند که مدت 10 سال است که در مسکن مهر شیراز ثبت‌نام کرده‌ام و 75 سال سن هم دارم و 23 میلیون هم پول داده‌ام. مسئولان اعلام می‌کنند که معلوم نیست کی تحویل می‌دهند. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.