سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213



فروش تراکم/ امید روحانی: از مرداد ماه امسال قانون جدید فروش تراکم در تهران اجرایی شده که مشکلات زیادی برای مردم در بافت های فرسوده ایجاده کرده است. از شهرداری درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
خرابی جاده کهریزک به واوان/ آقای روشنایی: جاده کهریزک به واوان جاده خرابی است که دست اندازهای بسیار دارد که بسیاری از اتومبیل‌ها با افتادن در چاله‌های آن دچار مشکل شده‌اند و این کار روی اعصاب مردم تأثیر گذاشته است. از مسئولان ذیربط تقاضای پیگیری داریم.
برق دزدی توسط وانت بارهای محله نظام آباد/ یک شهروند: در خیابان نظام آباد برق دزدی به‌صورت علنی صورت می‌گیرد. به طوری که وانت بارهای میوه فروش کابل برق را به تیر چراغ برق وصل کرده و تعداد 3 الی 4 لامپ مدادی پرنور را روشن می‌کنند و هیچ هزینه‌ای نیز پرداخت نمی‌کنند. این در حالی است که اینجانب در همان خیابان با داشتن یخچال و 4 عدد مهتابی 200 هزار تومان هزینه برق پرداخت می‌کنم. به اداره برق منطقه بوعلی هم که مراجعه می‌کنیم در پاسخ می‌گویند چون این برق دزدی‌ها از فضای سبز شهرداری است  ما پول آن را از شهرداری دریافت می‌کنیم. در خیابان سبلان جنوبی، اقبال لاهوری و ایرانمهر هم وضع به همین منوال است.
رانش زمین و تخریب جنگل ها/ یک شهروند: در رسانه‌ها خواندم که بارندگی‌ها باعث رانش زمین در برخی مناطق شده و ضمن تخریب جنگل‌ها منجر به خسارت به روستائیان یا فوت برخی افراد شده است. از مسئولان درخواست دارم تصمیمی در جهت مقابله با این وضعیت اتخاذ کنند.
برکناری برخی قضات/ آقای حسینی از بابل: سخنگوی محترم قوه قضائیه و همچنین رئیس قوه قضائیه بارها اعلام کردند که قضات بسیاری را برکنار کرده‌اند اما علت برکناری آنها را بیان نکردند. در این بین فقط اسم آقای قاسم‌زاده را اعلام کرده‌اند و در مورد دیگر قضات صحبتی نکرده‌اند.