مردم صف خود را از اخلالگران جدا کنند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بررسی‌های ما حاکی از خط دهی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است، نهادهای امنیتی و انتظامی کشور، این افراد را شناسایی و ان شاء الله در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رسید.
به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری، اظهار کرد: در پی اتفاقات اخیر و ایجاد خساراتی به اموال عمومی و مردمی، پلیس بلافاصله در صحنه حاضر شد و با «سعه صدر» مأموریت خود را انجام داد.
وی افزود: پلیس بلافاصله هرکجا که اخلالی در روند تردد مردم و انجام کارهای روزانه شان ایجاد شده بود را برطرف کرد و با توجه به درخواست‌های مکرری که مردم عزیز داشتند تا ساعات پایان شب گذشته در کنارشان بود.
سردار اشتری اشاره کرد: همان‌طور که استحضار دارید سران قوا، مصوبه‌ای در خصوص سوخت (بنزین) تصویب کردند و باید همه براساس قانون موضوعات را دنبال کنند.


وی تأکید کرد: مردم ما هرگز اجازه نمی‌دهند عده ای از احساسات پاک مردم و این فضا سوء استفاده کنند، ما نیز اجازه اخلال و ناامنی به اخلالگران و فرصت طلبان نمی‌دهیم.
فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: مطمئنا نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت امنیت آنان است چرا که «امنیت مردم» و «حفاظت از اموال عمومی و مردمی» خط قرمز ماست.
وی ادامه داد: بحمداله پلیس وظایف خود را به خوبی انجام داده و در همین جا اعلام می‌کنم کسانی که قصد اخلال، بی‌نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند و یا قانون گریز هستند، بدانند که براساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: طی روزهای اخیر به همت همکارانم، تعدادی از اخلالگران و فرصت طلبان شناسایی و برخورد لازم با آنها صورت گرفته و بحمدالله وضعیت بهتر است و اینجا به مردم عزیز تأکید می‌کنم صف خود را از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی نظمی‌ هستند، جدا کنند.
سردار اشتری تأکید کرد: مردم عزیز هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی نظمی به پلیس گزارش دهند، مراکز پلیس آماده ارائه خدمات هستند  و هر کجا که لازم باشد حاضر خواهیم شد و موضوعات را سریعا رسیدگی می‌کنیم.