حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی تهران

اقشار مختلف مردم تهران با برپایی تجمعی در میدان انقلاب تهران دخالت بیگانگان و همچنین تخریب اموال عمومی و آسیب به مردم در شهرهای مختلف کشور را محکوم کردند. به گزارش ایسنا، در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ظهر دوشنبه(۴ آذر ۱۳۹۸) اقشار مختلف مردم  تهران به همراه جمع زیادی از مقامات لشکری و کشوری ساعت‌ها قبل از زمان تعیین شده، با برپایی تجمعی در میدان انقلاب ضمن حمایت از اقتدار و امنیت کشور، تخریب اموال عمومی و مردم در شهرهای مختلف کشور را محکوم کردند.
تهرانی‌ها با شعارهای «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر»،«ما همه باهم هستیم پیرو رهبر هستیم» و ...انزجار خود را از مواضع خصمانه آمریکا اعلام کردند. همچنین برخی از تجمع کننده‌گان پلاک‌کاردهایی با عنوان «مسئولین ذوق نکنید، مخالف گرانی‌ها هستیم، به عشق سید علی آمده‌ایم»، «ما دلواپسیم، ما گله مندیم، چون ما انقلابی هستیم»، «نه به بی کفایتی، به فسا د، به خیانت، نه به نفوذ» و ... در دست داشتند.
شرکت کنندگان در تجمع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، با قرائت قطعنامه‌ای مواضع خود را در ۶ بند اعلام کردند.
امتی که امام خود را گم کند 


محکوم به هلاکت است
حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع راهپیمایان گفت: حضور امروز مردم تهران تیرخلاصی به سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر است.
وی با اشاره به این که هر امتی امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است و مصیبت می‌بیند تصریح کرد:‌شما از حوادث صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن ماجراهای غم انگیز تکرار شود. ای کاش شما در مسجد کوفه بودید تا امام علی (ع) ضربت نخورد. ای کاش شما با امام حسن (ع) بودید تا در برابر معاویه تنها نماند. ای کاش شما بودید تا امام حسین (ع) در عاشورا تنها نمی‌ماند و این لبیک‌ها را در آنجا سر می‌داید تا فرزندان امام اسیر نشوند.
پرونده عوامل اغتشاشات
 در مرحله رسیدگی است
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه امنیت کشورقابل معامله با هیچ اعتراضی نیست، گفت: پرونده عوامل اغتشاشات اخیر با سرعت و دقت در مرحله رسیدگی است.
به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضائیه، جعفری در راهپیمایی 4 آذر تهران، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راستای حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری است، نشان دهنده تبعیت پذیری از ولایت است.
وی با بیان اینکه امنیت کشور به هیچ وجه قابل معامله با هیچ اعتراضی نیست، گفت: داشتن اعتراضات متعارف حق مردم است ولی اینکه امنیت کشور به چالش کشیده شود به هیچ وجه پذیرفته شده نیست.
جعفری با بیان اینکه باید تدبیری شود تا مردم بتوانند در این وضعیت اقتصادی با آرامش زندگی کنند، در پاسخ به اینکه مردم خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی شده‌اند، گفت: نیروی‌های انتظامی و امنیتی همه اقدامات را انجام داده‌اند و افرادی که در اغتشاشات اخیر نقش مهمی داشتند شناسایی و پرونده‌های قضایی تشکیل شده است. رئیس کل محاکم تهران بیان داشت: پرونده‌ها با سرعت و دقت لازم در مرحله رسیدگی است و شعب ویژه‌ای هم در محاکم تشکیل خواهد شد و با سرعت و دقت اتخاذ تصمیم قضایی صورت می‌گیرد.