اجتماع بزرگ مردم تهران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور برگزار شد

اجتماع بزرگ مردم تهران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و انزجار از آشوب طلبان و اشرار عصر دیروز در میدان انقلاب اسلامی و خیابان‌های اطراف برگزار شد.
مردم آگاه و دشمن شناس تهران با حضور با شکوه خود در مسیر‌های چهارگانه منتهی به میدان انقلاب تهران، بار دیگر حمایت خود را از اقتدار و امنیت کشور و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انزجار از آشوب طلبان و اشرار ابراز کردند و حماسه چهار آذر 1398 را آفریدند.
براساس گزارش‌های دریافتی طولانی‌ترین مسیر حرکت راهپیمایان از میدان فردوسی به سمت خیابان انقلاب مملو از جمعیت با شکوه مردم از آحاد و قشر‌های مختلف بود. سایر مسیر‌های راهپیمایان از خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز، میدان حر به سمت خیابان کارگر جنوبی و چهارراه نواب تقاطع خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب همچون رود به هم پیوسته به سوی اجتماع بزرگ در میدان انقلاب درحرکت بودند.
راهپیمایان یک صدا شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر سر دادند.


مردم حاضر در این راهپیمایی دست نوشته‌هایی به دست نیز داشتند که نوشته شده بود " "ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم، ما همه باهم هستیم پیرو رهبر هستیم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود". در یکی از دست نوشته‌ها هم آمده بود.
اجتماع بزرگ و حماسی مردم از زن و مردم و پیر و جوان، کارگر و کارمند، دانش‌آموز و دانشجو و از همه اقشار جامعه، در لبیک به رهبر انقلاب و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت‌های آشوب گران و دسیسه آمریکایی – صهیونیستی و مزدوران استکبار؛ با حضور پرشور و حماسی آحاد مردم فهیم و زمان شناس تهران برگزارگردید.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در سخنرانی در جمع مردم حاضر در "تجمع حمایت از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اغتشاشگران همراه با مطالبه مردمی" افزود: درود خدا بر شما ملت بزرگ، بر شما ملت وفادار و فداکار که در این لحظه باشکوه تاریخ اسلام و ایران، این لحظه جاودانه نقشی آسمانی روی زمین ترسیم کردید.
وی گفت: ملت عزیز ایران باور کنید ما در جنگ بزرگ جهانی هستیم و هم اینک در این لحظه شما درحال شکست دادن همه قدرت استکبارید. باور کنید جنگی که این روز‌ها در خیابان‌های ما آغاز شد یک سناریوی کامل جهانی بود، این جنگ تمام شد، شما دقیق عمل کردید و آن لحظه‌هایی که نمی‌بایست به پیاده نظام دشمنان بپیوندید، نجیبانه صف خود را جدا کردید.
سرلشکر سلامی گفت: امروز دشمن از شکوه حضور شما ناامید شد و تیر خلاص زده شد، فتنه‌ای که در روز‌های اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن در صحنه‌های مختلف ظرف 40 سال و بخصوص در هشت ماه گذشته از امت اسلام و ملت بزرگ ایران دریافت کرده بود، او ماه‌ها منتظر بود و نمی‌توانست حادثه بسازد، اما منتظر ساختن یک حادثه بود که از آن استفاده کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حتی ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا جلسه استیضاح کنگره را نیامد و در کاخ سفید ماند، اتاق فرماندهی تشکیل داد تا ملت بزرگ ایران را شکست دهد.
سرلشکر سلامی گفت: در اینجا به نیابت از همه شما عزیزان به همه مسئولان نظام و مدیران دستگاه‌های مختلف عرض می‌کنم، ملت آمد وظیفه خود را انجام داد، اکنون نوبت ماست، کمربندها را محکم ببندید و میان مردم حرکت کنید، مشکلاتشان را حل کنید، زیرا مردم ما بزرگ هستند و باید آنچه را می‌توانیم، انجام می‌دهیم.
سایر اخبار این روزنامه
در نتیجه بهره‌برداری از سکوهای جدید رقم خورد: افزایش 50 میلیون مترمکعبی برداشت گاز از پارس جنوبی حضرت آیت‌الله جوادی آملی: وظیفه اصلی نیروی انتظامی جلوگیری از بروز اغتشاشات است کمک هزینه معیشتی، در ترازوی راستی‌آزمائی داستان گرانی و دیوار همیشه کوتاه مردم نمایندگان مجلس تاکید کردند: افزایش قیمت بنزین مشکلاتی را ایجاد کرده است اجتماع بزرگ مردم تهران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور برگزار شد موافقت رئیس‌جمهور با استعفای حجتی و انتصاب عباس کشاورز به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی کرزی: انتخابات افغانستان در دست خارجی‌هاست تونی بلر: انگلیس در آشوب است معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش خبر داد افزایش 225 تا 680 هزار تومانی حقوق معلمان در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی؛ نظام رتبه بندی معلمان تصویب شد معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش خبر داد افزایش 225 تا 680 هزار تومانی حقوق معلمان مجلس ترحیم آیت‌الله میرمحمدی فردا در مسجد نور تهران برگزار می‌شود پیام تسلیت دکتر روحانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی