سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

عدم وجود خط کشی در جاده ها/ آقای شیرازی: یکی از دلایل اصلی تصادفات در جاده‌های بیرون شهری، عدم وجود خط کشی است. به‌طور مثال در اتوبان بابایی بعضی مناطق خط کشی ندارد و بعضی مناطق هم پاک شده است و پس از آن خروجی به سمت شمشک از لشگرک خط کشی ندارد که علت اصلی تصادفات در این منطقه باریک بودن جاده و نداشتن خط کشی در طول مسیر است. از مسئولین درخواست رسیدگی داریم.
گرانی بنزین و تورم کالاهای اساسی/ حمید حسینی: به گرانی بنزین اعتراض شدید دارم. چون هر موقع بنزین گران شده، کالاهای اساسی نیز گران شده است.
مبارزه با گرانی/ یک شهروند: کارمندان افزایش حقوق و یا چیز دیگری نمی‌خواهند. جلوی گرانی را بگیرید و حقوق‌ها را افزایش ندهید. در سال چندین بار قیمت‌ها افزایش داشته است.
قطع اینترنت و ضرر اصناف/ شهرام رضامند: در خیابان ظهیرالاسلام کار چاپ انجام می‌دهیم. ما 120 واحد هستیم که در پاساژ شقایق کار می‌کنیم. کارد به استخوان ما رسیده است و درحال از بین رفتن مشاغل خود هستیم. شاید قطعی اینترنت مسئولان را به هدف خود برساند ولی ما را از زندگی ساقط کرده است. ما مشکل خود را با چه کسی مطرح کنیم؟
نصب تهویه مناسب در مترو/ کوثر قزانی: در پی افزایش قیمت بنزین، بیشتر مردم از مترو استفاده می‌کنند. نصب تهویه مناسب در واگن‌های مترو ضروری است. از مسئولان ذیربط درخواست رسیدگی داریم.
افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی/ صلاح الدین خامسی: تا قبل از افزایش قیمت سوخت، حمل و نقل عمومی دارای ضعف‌های بسیاری بود. اما به نظر می‌رسد حمل و نقل عمومی جوابگوی مسافران نیست. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
با بودن ماهواره قطع اینترنت بی معنی است/ آقای ملک: در شرایطی که ماهواره در کشور پخش می‌شود، قطع اینترنت معنایی ندارد.