نظــــــــر مـــــردم

استفاده کمتر از خودروی شخصی/ آقای قانع: با توجه به ترافیک و بارش باران در این فصل، از صاحبان خودروهایی که توانایی مالی دارند خواهشمندیم از خودروی خود استفاده نکنند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. از هموطنان خواهشمندیم رعایت حال یکدیگر را کنند.
سهمیه بنزین خودروهای پرمصرف/ فریدون شیری: در مورد سهمیه‌بندی بنزین، با توجه به دلایل اجرای این طرح باید بگویم که این طرح خوبی است ولی نقایصی دارد و عمده‌ترین نقص این طرح اختصاص ناعادلانه سهمیه بنزین به خودروهاست. خودروهایی مثل پراید، 206 و تیبا و رانا که کم مصرف هستند و تقریباً نصف خودروهای پژو 405و سمند  مصرف دارند، سهمیه یکسان تخصیص داده شده است.
ظاهر نامناسب تبلیغات دیواری در شهر/ مسعود دلسوز: چرا شهرداری جلوی نصب آگهی و تبلیغ روی دیوار منازل مردم را نمی‌گیرد. این تبلیغات باعث کثیف شدن چهره شهر می‌شود. از شهرداری درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
انباشت زباله در سراوان گیلان/ امین امینی از رشت: انباشت زباله در منطقه جنگلی سراوان گیلان باعث ایجاد بوی تعفن زیاد در منطقه شده است و ارتفاع زباله‌ها به چندین متر می‌رسد. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.