پیکر مرحوم سیف‌الله یزدانی مدیر مسئول روزنامه «عصر اقتصاد» تشییع شد

پیکر مرحوم سیف‌الله یزدانی مدیر مسئول روزنامه عصر اقتصاد صبح دیروز با حضور علی ربیعی سخنگوی دولت، اصحاب رسانه و همکاران رسانه‌ای از مقابل ساختمان این روزنامه تشییع و در قطعه نام‌آوران به بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
دختر مرحوم یزدانی در مراسم تشییع با بیان اینکه روزنامه عصر اقتصاد یادگار پدرش است، تاکید کرد: این روزنامه‌ پابرجاست چرا که یادگار پدرمان است و نمی‌گذاریم تعطیل شود. ما راه پدرمان را ادامه می‌دهیم. ایشان سالهای سال به ما آموزش دادند و ما درس گرفتیم. هیچ گاه اجازه نداد دفتر روزنامه و انتشار آن تعطیل شود ماهم تا آخر راه ایشان را ادامه می‌دهیم.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در پیامی درگذشت روزنامه‌نگار پیشکسوت و مدیرمسئول روزنامه «عصر اقتصاد» را تسلیت گفت.
در پیام محمد خُدادی آمده است:خبر درگذشت روزنامه‌نگار پیشکسوت و مدیرمسئول روزنامه «عصر اقتصاد»، زنده‌یاد سیف‌الله یزدانی، موجب تاثر و تالم فراوان شد. درگذشت این روزنامه‌نگارِ پیشکسوت و کاربلد و مدیرِ با اخلاق و دغدغه‌مند را به خانواده محترم او، اصحاب ارجمند رسانه به‌ویژه همکاران ایشان در روزنامه «عصر اقتصاد» تسلیت گفته؛ از درگاه خداوند متعال برای وی، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزو دارم.


مرحوم یزدانی روز پنجشنبه در سن 63 سالگی درگذشت. او از ماه‌ها پیش به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود.
مراسم گرامی داشت مرحوم یزدانی دوشنبه 11 آذر از ساعت 15:30 تا 17 در مسجد حضرت امیر واقع در خیابان کارگر شمالی برگزار خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
با حضور فرمانده کل سپاه صورت گرفت بهره برداری از 6155 طرح محرومیت زدایی در کشور هشدار مهم آیت الله سیستانی درباره تلاش آشوبگران برای ایجاد جنگ داخلی و بازگرداندن دیکتاتوری به عراق شش کشور اروپایی دیگر به اینستکس می‌پیوندند هوای تهران در وضعیت اضطرار رئیس سازمان برنامه و بودجه: کالاهای اساسی در سال 99 با ارز 4200 تومانی تامین می‌شود مخالفت مردم افغانستان با سفر توهین‌آمیز ترامپ به این کشور پس از 11 سال قطع روابط لاپاز با تل‌آویو دولت بولیوی روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را از سرمی‌گیرد باج‌خواهی ترامپ از عربستان برای گسترش ماموریت‌های پنتاگون در منطقه موسوی، عضو فراکسیون امید مجلس: استیضاح وزیر کشور بیش از 34 امضای مصمم دارد یادداشت مدیرمسئول مردم را دریابید پیام تبریک دکتر روحانی به مناسبت فرارسیدن روز ملی جمهوری اسلامی موریتانی سخنگوی وزارت خارجه روسیه: باید با ایران به‌عنوان شریکی برای همکاری رفتار کرد وزیر بهداشت اعلام کرد دولت دوازدهم رکورددار تخت‌های بیمارستانی جدید پیکر مرحوم سیف‌الله یزدانی مدیر مسئول روزنامه «عصر اقتصاد» تشییع شد هشدار مهم آیت الله سیستانی درباره تلاش آشوبگران برای ایجاد جنگ داخلی و بازگرداندن دیکتاتوری به عراق هشدار مهم آیت الله سیستانی درباره تلاش آشوبگران برای ایجاد جنگ داخلی و بازگرداندن دیکتاتوری به عراق هشدار مهم آیت الله سیستانی درباره تلاش آشوبگران برای ایجاد جنگ داخلی و بازگرداندن دیکتاتوری به عراق هشدار مهم آیت الله سیستانی درباره تلاش آشوبگران برای ایجاد جنگ داخلی و بازگرداندن دیکتاتوری به عراق هشدار مهم آیت الله سیستانی درباره تلاش آشوبگران برای ایجاد جنگ داخلی و بازگرداندن دیکتاتوری به عراق