چه کسی در تهران

این همه برج ساخته است
ابراهیم اصغرزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب در نشست «روحانی و سیاست داخلی» به تقسیم بندی 96 درصدی و چهار درصدی قالیباف اشاره کرد و گفت: ما نیز معتقدیم این تقسیم‌بندی وجود دارد اما اشکال حرف قالیباف این است که شهرداری تهران خود نیز جزء همان چهار درصد است.
وی با بیان اینکه شهرهای ما براساس موقعیت جغرافیایی یک نظام طبقاتی پیدا کرده است، گفت: یک گروه ویژه با دور زدن قانون و بده بستان با شهرداری شرایطی را برای ملک خود ایجاد کرده که به ثروت کلان دست یابد و البته شهرداری نیز از این تغذیه می‌کند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: من هم با اینکه 96 درصد مردم دچار مشکل هستند موافقم اما باید چهار درصد باقیمانده را از حوزه اقتصاد به سیاست هم بکشانید، زیرا این چهار درصد ایدئولوژیک و سیاسی هستند.


اصغرزاده ادامه داد: بگذارید همه چیز شفاف شود، چه کسی در تهران این همه برج ساخته است، پروژه‌های بزرگ، ساختمان‌های بزرگ، شما به کدام گروه خدمت می‌کنید، 96 درصد مردم که توان مالی استفاده از این امکانات را ندارند.
اصغرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از منتقدان دولت اعلام کرد: برخی بر وجود 16 میلیون حاشیه‌نشین، 10 میلیون بیکار و هفت میلیون بی‌سواد در کشور دامن می‌زنند، ما نیز می‌گوییم اینها نباید وجود داشته باشد اما مگر اینها چهار ساله به وجود آمده است؟
اصغرزاده ادامه داد: اما در آن فضا رئیس جمهور کشور می‌گفت که روس‌ها قول داده‌اند پرونده ایران به شورای امنیت نمی‌رود، وقتی که پرونده به شورای امنیت رفت گفت قول داده‌اند قطعنامه‌ای علیه ایران صادر نمی‌شود، این یک دولت اصولگرا بود، شما الان فرار رو به جلو می‌کنید اما پیشتر با تمام وجود از احمدی‌نژاد حمایت کردید.اصغرزاده تصریح کرد: احمدی‌نژاد ایران را به خودی و غیرخودی تقسیم کرد و همین خود و غیرخودی ‌ روی شکاف چهار درصدی و 96 درصدی نشست.
وی ادامه داد: تجارت در اختیار چه کسی بود؟ چه کسی اسکناس چاپ کرد؟ چه کسی از منابع بانک مرکزی برداشت و با آن کسری بودجه خود را پوشاند؟اصغرزاده افزود: دولت روحانی در کنترل تورم و ثبات بخشی به قدرت خرید مردم موفق بود، من به عنوان یک کارشناس معتقدم دولت روحانی در ایجاد ثبات از دولت اصلاحات هم موفق‌تر عمل کرد و این قابل احترام است.به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این شرایط حاصل این است که اصلاحات در سال 92 تصمیم گرفت مرکز ثقل اهداف اصلاح طلبانه خود را به میانه انتقال دهد.