پای درخت انقلاب خون‌های بسیاری ریخته شده اما جایگاه شهید ابراهیمی و رضایی ویژه است

این مراسم با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، خانواده شهیدان مرتضی ابراهیمی و مصطفی رضایی از شهدای امنیت، تنی چند از نمایندگان مجلس برگزار شد. سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی‌-اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) در این مراسم، با بیان اینکه شهیدان ابراهیمی و رضایی که در حوادث اخیر به شهادت رسیدند دو تن از شهدای برجسته فداکاری برای امنیت ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: پای درخت تنومند انقلاب اسلامی خون‌های زیادی به زمین ریخته شده است، اما به نظر من شهدای امنیت از جایگاه ویژه‌ای در بین دیگر شهدایی که برای اقتدار و استحکام نظام اسلامی فداکاری کرده‌اند برخوردار هستند.
وی افزود: انتخاب این مسیر یعنی دفاع از امنیت به سادگی و راحتی امر دفاع از کشور و یا حتی دفاع از حرم نیست؛ شهیدان حوادث اخیر در مقطع زمانی به میدان آمدند و به شهادت رسیدند که ابهامات زیادی در مردم و حتی نیروهای بسیجی وجود داشت که در این مقطع زمانی در برابر این سوء تدبیر، بی‌توجهی و بی‌تدبیری مسئولین اجرایی کشور چه کار باید کرد؟
سرلشکر جعفری با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت در موقعیتی که همه نیروهای معاند نظام از جمله منافقین، سلطنت‌طلبان و... برای مقابله با نظام نیروهای خود را سامان داده بودند به میدان آمدند و جانفشانی کردند، گفت: البته ابهامات به وجود آمده در حوادث اخیر با بیانات مقام معظم رهبری به سرعت برطرف شد، اما هنوز هم برخی ابهام دارند که در برابر سوءتدبیر چه باید کرد و چگونه باید اعتراض
کرد.


مشکلات اقتصادی حاصل عملکرد لیبرال‌ها است
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله ادامه داد: سؤال دیگری که مطرح می‌شود این است که چگونه دشمنان و در راس آنها آمریکا با وجود همه برنامه‌ریزی‌هایی که برای گسترش ناامنی در کشور ما انجام می‌دهند، موفق نمی‌شوند؟ هدف ناامنی‌های اخیر کنترل و محدود کردن پیشرفت انقلاب اسلامی است که همان دست برداشتن از مسیر شهدا و انقلاب اسلامی است.
سرلشکر جعفری با بیان اینکه از آنجایی که دشمنان ما از احمق‌ها هستند پی به حقیقت و رمز و‌ راز جمهوری اسلامی ایران نبرده‌اند، عنوان کرد: اساس این نظام با خون شهدا مستحکم شده و خون این شهدا پیِ این بنای عظیم است. این یک مبنای قرآنی دارد و تا زمانی که جامعه ما بر این مبنا حرکت کند روز به روز این نظام مستحکم‌تر می‌شود.
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله با تاکید بر اینکه انقلاب و نظام اسلامی ما با باورهای ما گره خورده است، گفت: ملت مسلمان و انقلابی ایران، قرن‌ها در انتظار چنین حادثه‌ای بودند. در مکتب عاشورایی ما، سالها انتظار مردم ایران به سر آمد و نظام جمهوری اسلامی برپا شد.
وی افزود: مشکلاتی هم که امروز در اقتصاد ما وجود دارد، بر اثر ایجاد انحرافاتی است که برخی انقلابی‌نماهای غربگرا و لیبرال ایجاد کردند و اقتصاد ما را با مبانی غربی پایه گذاشتند که این روند سالها ادامه داشت، اما تغییر آن مبانی گرچه سخت است اما آغاز شده است و نوید تغییر این شرایط را با روندی که آغاز شده به زودی خواهیم دید.
اگر امنیت را دست اینها سپرده بودیم...
همچنین در این مراسم پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در مقطع زمانی بعد از پایان جنگ، دولتمردان ما تصمیم گرفتند مسیر غرب را الگوبرداری کنند، افزود: برخی از نابسامانی‌های فرهنگی که امروز در مدیریت کشور می‌بینیم بذری است که 30 سال پیش کاشته شد و الان این محصول بدبو و بدمزه را درو می‌کنیم. ملتی که تا چند سال قبل از آن  برای جان دادن رقابت می‌کردند، با تغییر ریل انقلاب توسط دولت وقت، اسیر سیاست‌های دنیا طلبانه شدند و مانور تجمل‌‌گرایی و منفعت‌طلبی‌‌های مادی آغاز شد.
تیرانداز با بیان اینکه امیدواریم این کار از روی غفلت انجام شده باشد، ادامه داد: البته ادامه‌های آنها هنوز این کار را دنبال می‌کنند اما یک انحراف بزرگ در دل انقلاب ایجاد کردند.
وی بیان داشت: این دیدگاه مادی‌‌گرا و منفعت‌طلب در هر عرصه‌ای وارد شود فسادآفرین خواهد بود چون هدف کسب منفعت و لذت بیشتر است. اگر در اقتصاد وارد شوند اختلاس و فساد را درپی خواهد داشت، اگر در صنعت وارد شوند رانت و انحصار و تولیدات بی‌کیفیت را به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در فرهنگ نیز آنها به دنبال اباحه‌گری هستند و دارند جوانان را مشغول می‌کنند که متوجه نشوند چه بلایی دارد به سرشان می‌آید، تصریح کرد: در عرصه‌های سیاست خارجی و داخلی می‌توانیم رگه‌های این رویکرد را ببینیم.
وی اظهار داشت: تصور کنید امنیت را می‌خواستیم به دست اینها بسپاریم. در آن صورت معلوم نبود الان ایران به چند کشور تبدیل شده بود. معلوم نبود الان کشور در چه حالی بود، یک بخشی از آن دست داعش، بخش دیگر به دست آمریکا و غرب و شرق تجزیه می‌شد. الحمدلله به برکت خون شهید ابراهیمی و رضایی و حججی‌ها و همرزمان این عزیزان که در این دستگاه فکری مادی رشد پیدا نکردند این اتفاق صورت نگرفت و امروز امنیت ایران مرهون رشادت‌های برگرفته از نگاه فکری الهی است.
مدیرعامل خبرگزاری فارس، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تفکر کردن داریم، باید کمک کنیم مسیر انقلاب در آنجاهایی که منحرف شده به ریل اصلی برگردد. شهدا این را به ما یادآوری می‌کنند.
گفتنی است فاطمه عبادی در این مراسم به هنرنمایی با نقاشی شن پرداخت و تصاویری با موضوع امنیت و شهدا خلق کرد.
سایر اخبار این روزنامه
بیانیه ۷۷ نفره سیاسی نبود همراهی با دشمن و حمایت از اغتشاشگران بود امنیت مردم و حمایت رهبری (یادداشت میهمان) اخبار ویژه حملات داعش از شمال بغداد و جنوب موصل با سد محکم حشدالشعبی روبه‌رو شد سامانه املاک تا پایان سال تحویل سازمان مالیاتی می‌شود سرداری که مردم این مرز و بوم مدیون ایثار و فداکاری او هستند پای درخت انقلاب خون‌های بسیاری ریخته شده اما جایگاه شهید ابراهیمی و رضایی ویژه است 7 شرکت دولتی 55 درصد کل بودجه کشور را می‌خورند روحانی: تحریم‌های آمریکا ناپایدار است هوای تهران آلوده است چون «قالیباف» 12 سال کار عمرانی کرد! هراس مدعیان اصلاحات از تشکیل مجلس انقلابی (تا انتخابات) حزب‌الله نماینده مردم است حذف شدنی نیست بیانیه ۷۷ نفره سیاسی نبود همراهی با دشمن و حمایت از اغتشاشگران بود 7 شرکت دولتی 55 درصد کل بودجه کشور را می‌خورند بیانیه ۷۷ نفره سیاسی نبود همراهی با دشمن و حمایت از اغتشاشگران بود 7 شرکت دولتی 55 درصد کل بودجه کشور را می‌خورند