سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



جــوابیه

پاسخ به پیام درج شده در تاریخ 13 آذرماه 98 با عنوان راه‌اندازی خط اتوبوس از مترو کهریزک
با سلام، احتراماً ضمن تشکراز شهروند گرامی، اعلام می­‌دارد: با توجه به صورتجلسه سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور، ناوگان جمعی شهر تهران صرفاً مجاز به تردد و تأمین نیاز های حمل و نقلی شهروندان در محدوده سرویس رسانی مناطق 22 گانه شهرداری تهران بوده و تأمین نیازهای حمل و نقلی مورد تقاضای شهروند محترم ( کهریزک – مجتمع ندامتگاهی فشافویه ) بر عهده شهرداری و سازمان‌های مربوطه شهر مبدأ است.
شهرزاد مردانپور/ سرپرست روابط عمومی شهرداری تهران

نظــــــــر مـــــردم

افزایش عوارض دفع زباله/ آقای برزگر از قائم شهر: برگه عوارض نوسازی برای ما ارسال شده است که برای دفع زباله سال گذشته مبلغ 60 هزار تومان قبض صادر شده بود که این مبلغ امسال به 100 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. مگر حقوق ما
40 درصد افزایش پیدا کرده که این همه عوارض دفع زباله، افزایش یافته است. این تصمیم‌ها از طرف کدام مرجع گرفته می‌شود؟
طرح زوج و فرد را مجدداً اجرا کنید/ یک شهروند: از سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران و همچنین راهور ناجا درخواست داریم برای رفع آلودگی هوای تهران و همچنین جلوگیری از ترافیک بیش از حد در ساعات اولیه صبح و بعدازظهرها، طرح زوج و فرد خودروها را مجدداً اجرا کنند. زیرا طرح کاهش آلودگی هوا و تردد 20 روزه خودروها در هر فصل هیچ تأثیری در رفع آلودگی هوا نداشته و تردد خودروها نیز بیشتر شده و همچنین درآمد قابل توجهی نیز عاید شهرداری کرده است. در حال حاضر مسئولان در روزهایی که آلودگی هوا در تهران تشدید می‌شود، مجبور به اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منزل می‌شوند.
استفاده از مربیان ایرانی/ آقای سماواتی: چرا با وجود وضع نامناسب اقتصادی از مربیان خارجی و بازیکنان خارجی استفاده می‌کنیم؟ در اخبار چنین آمده که بچه‌ها در سیستان و بلوچستان در رودخانه حمام می‌کنند آن‌وقت این دلارها را که به زور نفت به دست می‌آوریم به این مربیان و بازیکنان خارجی آن هم بدون هیچ نتیجه‌ای می‌دهیم. در کشور مربیان خوب زیادی داریم و نیازی به استفاده از مربیان خارجی نداریم.
هزینه جهت انجام امور قضایی/ پرویز غلامی: چند روز قبل جهت انجام کار قضایی به دادسرا مراجعه کردم که اینجانب را به دفاتر خدمات قضایی ارجاع دادند و آنجا نیز به من اعلام کردند که جهت انجام شکوائیه مبلغ 70 هزار تومان می‌بایست پرداخت کنم. در گذشته جهت چنین خدماتی هزینه‌ای دریافت نمی‌شد ولی در حال حاضر مکلف به پرداخت هزینه هستیم.
سامانه فروش ایران خودرو/ مسعود بحری: چند روز قبل به سامانه شرکت ایران خودرو جهت خرید خودرو مراجعه کردیم که در فاصله 10 دقیقه در سامانه اعلام شد که فروش خودرو تمام شد. ما مصرف کننده هستیم. در این 10 دقیقه خودروها را چه کسانی ثبت نام کرده‌اند؟ از مسئولین ذیربط خواهشمندیم شرایط بهتری را برای فروش خودرو و جلوگیری از ثبت نام خودرو توسط دلالان برنامه‌ریزی کنند.
عدم استفاده از مدارک تحصیلی جوانان/ یعقوب ابراهیم‌زاده از ارومیه: پسر جوانی دارم که بسیار بااستعداد است. چند سال قبل با معدل بسیار خوب کاردانی رادیولوژی را در دانشگاه سپری کرده و سپس موفق به اخذ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته حقوق قضایی گردیده است. پسرم از ابتدا دانش‌آموز ممتاز بود. الآن در بخش رادیولوژی بیمارستان به‌صورت قراردادی مشغول به کار می‌باشد در صورتی که با معدل بالا مدرک کارشناسی ارشد را اخذ کرده که عملاً استفاده‌ای از آن نمی‌کند. باعث تأسف است که جوانان ما این همه وقت برای تحصیل و اخذ مدرک تحصیلی می‌گذارند و در پایان نمی‌توانند از آن استفاده‌ای کنند.