راه‌آهنی که رئیس‌جمهور افتتاح کرد دو ماه دیگر قابل بهره‌برداری می‌شود!

وی در سخنانی گفت که  با افتتاح خط ریلی همدان- تهران، استان همدان به راه‌آهن سراسر کشور متصل شد و  اجرایی شدن این طرح، کاری خوشحال‌کننده بود و مردم این استان سال‌ها منتظر اتمام این طرح بودند.
رئیس‌جمهور همچنین در سخنرانی انتخاباتی خود در سالن ابن سینای همدان به افتتاح این خط ریلی اشاره کرد و گفت: مردم ما امروز در همدان شاهد بودند که دولت یازدهم 1/5 برابر 10 سال قبل برای راه‌آهن همدان تلاش کرد و‌ با وجود خواست دلواپسان که از افتتاح بدشان می‌آید، امروز راه‌آهن افتتاح شد.
رئیس‌جمهور اما در حالی خط‌آهن تهران-همدان را افتتاح کرد که هنوز ایستگاه‌های مسیر تکمیل نشده‌ است و برای اتصال شهر همدان به خط‌آهن، باید ادامه مسیر و ایستگاه راه‌آهن در داخل شهر ساخته شود.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز  ضمن تائید این مسئله تصریح کرد که مسیر ریلی تهران- همدان که با افتتاح رئیس‌جمهور تحویل راه‌آهن شده تا دو ماه آینده آماده تردد می‌شود.


بنا به گفته عباس آخوندی‌ ایستگاه راه‌آهن همدان در آینده داخل شهر و کنار پایانه اتوبوسرانی این شهر منتقل می‌شود.
کارنامه تهی از عملکرد دولت تدبیر و امید، رئیس‌جمهور را  در هفته‌های منتهی به انتخابات به افتتاح پروژه‌های ناتمام، افتتاح دوباره و چندباره پروژه‌ها و طرح‌های دولت قبلی واداشته و این در حالی است که شهروندان اینگونه اقدامات را صرفا تلاشی در جهت پر کردن کارنامه کاری دولت  با هدف جذب رای و به نوعی دهن‌کجی به شعور خود می‌دانند.
راه‌آهن تهران- همدان در حالی دیروز با حضور آقای روحانی افتتاح شد که وزیر راه اعلام کرد این خط 2 ماه دیگر قابل بهره‌برداری است!