بازگشت تراکتور به جمع مدعیان با پیروزی مقابل شهرخودرو

سرویس ورزشی جوان آنلاین: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دیروز با انجام سه بازی از مسابقات معوقه هفته یازدهم پیگیری شد. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های دیروز، تراکتور که این هفته‌ها پس از رفتن دنیزلی، خوب نتیجه می‌گیرد، میزبان شهر خودرو بود و توانست در ادامه روند صعودی با نتیجه ۳ بر یک حریف مدعی اش را شکست دهد. رضا اسدی در دقیقه ۳۸، مسعود شجاعی در دقیقه ۵۰ و اشکان دژاگه در دقیقه ۷۱ برای تراکتور و محمدحسین مرادمند در دقیقه ۵۳ برای شهر خودرو در این بازی گلزنی کردند. تراکتوری‌ها با هدایت ساکت الهامی با کسب سومین پیروزی متوالی خود ۲۷ امتیازی شدند و با صعود به رده پنجم جدول به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شدند. شاگردان یحیی گل‌محمدی نیز با ۲۸ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول باقی ماندند.
الهامی، مربی تراکتور پس از پایان این بازی به تمجید از هواداران تبریزی پرداخت: «هواداران ۹۰ دقیقه پا به پای ما ایستادند و هر زمانی تیم‌مان از روند خودش خارج شد با تشویق‌های‌شان خیلی خوب ما را حمایت کردند و توانستیم بعد از مدت‌ها یک بازی را سزاوارانه با پیروزی پشت سر بگذاریم.» یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهر خودرو پس از شکست از داوری انتقاد کرد: «تا جایی که توانستیم کاری کردیم که از نظر فنی مقابل آن‌ها کم نیاوریم. داور کمی لذت فوتبال را در بازی امروز گرفت. به غیر از این بازی در چهار بازی اخیر شش پنالتی را برای ما نگرفتند و در پنج بازی اخیر هفت پنالتی تیم ما دیده نشده است. همه این پنالتی‌ها صد‌در‌صد بوده و کارشناسان هم آن‌ها را تأیید کرده‌اند.»
در یکی دیگر از بازی‌های دیروز فوتبال پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی جم، میزبان پیکان بود و به پیروزی ۳ بر یک رسید. محمد نوری در دقیقه ۲۰، پوریا آریاکیا در دقیقه ۴۲ و نیما انتظاری در دقیقه ۴۸ برای پارس گلزنی کردند. جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه ۸۱، تنها گل پیکان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. با این نتیجه، پارس جنوبی دومین پیروزی خود را کسب و به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد. پارسی‌ها که اکنون سرمربی ندارند، پس از سه ماه دوباره یک برد کسب کردند.
گل‌گهر سیرجان و ماشین‌سازی تبریز هم دیروز در سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید تا نماینده سیرجان به نخستین پیروزی‌اش در فصل جاری لیگ برتر دست پیدا کند. تک گل دیدار گل‌گهر سیرجان - ماشین‌سازی تبریز را مهرداد عبدی در دقیقه ۵۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.