سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

وضعیت بیمه شدگان خویش‌فرما تأمین اجتماعی/ آقای پیت‌ساز از اصفهان: بیمه تأمین اجتماعی هستم و به‌صورت آزاد (خویش فرما) خود را بیمه کرده و بازنشسته شده‌ام. وقتی مدارک درمانی خود را برای بیمه تکمیلی برده‌ام به ما گفته‌اند که بیمه خویش‌فرما شامل پروتز دندان و عینک نمی‌شود و فقط شامل بیمه شدگان اجباری می‌شود. حتی بیمارستان هم که می‌رویم به ما می‌گویند که فرانشیز به شما تعلق نمی‌گیرد و بیشتر هزینه درمان را می‌بایست پرداخت کنیم. ما بیمه‌شدگان خویش‌فرما با دیگر بیمه‌شدگان چه تفاوتی داریم؟
کم فروشی بنزین/ مرتضی گنجی اردستانی راننده تاکسی: چند روز قبل به یک جایگاه پمپ بنزین مراجعه کردم که بنزین بزنم. مقدار 20 لیتر بنزین داشتم و 50 لیتر بنزین زدم که باز هم باک پر نشد. در صورتی‌که باک بنزین خودروی اینجانب که پژو 405 است 65 لیتر گنجایش دارد. هنوز حدود 15 لیتر بنزین کم داشت. به دفتر جایگاه جهت اعتراض مراجعه کردم که به هیچ عنوان پاسخگو نبودند و بعد به اینجانب گفتند شما 50 لیتر بنزین به ما بدهید که پولتان را پس دهیم. از مسئولان ذیربط درخواست دارم با این کم فروشی برخورد کنند.
کسورات حقوق بازنشستگان/ محمد رضا منتظران بازنشسته تأمین اجتماعی: در این ماه که حقوق ما را واریز کرده‌اند مبلغ بیست هزار تومان کسر شده بود. برای اینجانب که حداقل حقوق را دریافت می‌کنم این مبلغ قابل توجهی است. در کشور حدود سه میلیون و ششصد هزار نفر بازنشسته داریم که اگر از هر کدام این مبلغ کسر شود، مبلغ کلانی خواهد شد. لطفاً مسئولان در این خصوص پاسخگو باشند.