بهره‌برداری از 19 هزار و 300 شغل ایجاد شده درخوزستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی

بخش خبری: در دومین روز سفر استانی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی به خوزستان، 10 هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید.
محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی دراین مراسم که در اهواز وبا حضور نماینده ولی فقیه، استاندار خوزستان و مقامات استانی برگزار شد گفت: با بهره‌برداری از بیش از 10 هزار طرح اشتغال‌زایی، 19 هزار و 300 نفر شغل در این استان ایجاد می‌شود.
وی افزود: سه سال پیش که به خوزستان آمدم، وعد ه دادم که 22 هزار شغل به نام 22 هزار شهید این استان ایجاد خواهد شد و همان وقت هم عده‌ای به بنده می‌گفتند این کار شدنی نیست ولی با همکاری و هماهنگی مردم توفیق پیدا کردیم که 10 هزار طرح را با 27 هزار و 500 شغل ایجاد کنیم و آن چه در دست اقدام است و در 6 ماه آینده به نتیجه می‌رسد حدود 2 هزار و 700 طرح با 26 هزار و 700 شغل است.
وی بیان داشت:18 هزار و 700 طرح هم در استان خوزستان در دست پیگیری است وارزش سرمایه گذرای‌های صورت گرفته در این استان 64 هزار 300 میلیارد تومان است.


رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی بیان داشت: تلاش می‌کنیم میزان اشتغال در این استان را تا دو سال آینده به 100 هزار شغل افزایش دهیم.
رئیس‌ ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: مشاغل خرد و خانگی سهم 60 درصدی در اشتغال کشورهای پیشرفته دارند و به همین دلیل، بنیاد برکت را که تا به امروز فعالیت‌های موثر عمرانی از جمله ساخت 1600 مدرسه و احداث 30 هزار مسکن محرومین را به بهره‌برداری رسانده، مامور ایجاد اشتغال‌زایی کردیم.
وی یاد آور شد: طرح‌های مختلف و بزرگی را در حوزه‌های مختلف کاغذ، نفت و پتروشیمی در استان خوزستان اجرایی کرده ایم.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام درباره ایجاد کارخانه کاغذ نیز گفت: یک کار ارزشمند و فاخری صورت گرفته است و کارخانه‌ای با ظرفیت 200هزار تن کاغذ در این استان ساخته خواهد شد که از قطع 6 میلیون اصله درخت هم جلوگیری می‌کند.
مخبر افزود: طرح‌های کوچک و خرد برای ایجاد اشتغال زنان خانه‌دار هم جزو برنامه‌های ثابت ستاد اجرایی است.
سایر اخبار این روزنامه
در 9 ماه نخست امسال؛ تراز تجاری ایران مثبت شد خشم مردم عراق از جنایت آمریکا علیه حشد الشعبی با حضور رئیس‌جمهور؛ متروی تهران - کرج به هشتگرد رسید حضرت آیت‌الله جوادی آملی: حکومت باید مردم را کریمانه اداره کند نه فقیرانه! وزیر بهداشت:‌ آمریکا راه تامین داروی بیماران «ام پی اس» را بسته است وزیر ارتباطات: سالانه دو میلیون گوشی همراه داخلی تولید خواهد شد همزمان با سی امین سالروز تاسیس شرکت‌های آب وفاضلاب کشور اولین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در اصفهان آغاز شد ظریف: بعید می‌دانم اروپا از برجام خارج شود سخنگوی قوه قضاییه: تعداد قضات بازداشتی در پرونده طبری به 3 نفر رسید نیویورک‌تایمز: حمله آمریکا به حشد الشعبی عراقی‌ها را متحد کرد مجلس دهم جبران کند رئیس جمهور فرا رسیدن سال نو میلادی را به سران کشورها تبریک گفت پیام تبریک معاون اول رئیس جمهور به مناسبت آغاز سال نو میلادی بهره‌برداری از 19 هزار و 300 شغل ایجاد شده درخوزستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری به نفع مددجویان محصل بهزیستی