نظــــــــر مـــــردم



  آزادی زندانیان با دستبند یا پابند الکترونیکی/ زهرا یگانه: مدتی قبل خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه زندانیانی که بیش از 5 سال از حبس آنها گذشته باشد و نصف مدت محکومیت خود را گذرانده باشند؛ می‌توانند با دستبند یا پابند الکترونیک از زندان مرخص شوند. از مسئولان ذیربط درخواست داریم درخصوص این خبر اطلاع‌رسانی بیشتری انجام دهند.



  یارانه معیشتی/ یک شهروند: مادر اینجانب نه شوهری دارد و نه مستمری بگیر است و در یک زیرزمین زندگی می‌کند و مستأجر است. این چه عدالتی است که مادر اینجانب با 88 سال سن و بیماری که در حال حاضر بستری هم هست نمی‌بایست یارانه معیشتی دریافت کند؟

  سهمیه سوخت خودروهای آموزشگاه رانندگی/ آقای ابراهیمی:  از مسئولین محترم درخواست دارم درخصوص خودروهای آموزشگاه های رانندگی تصمیمی اتخاذ کنند. چرا تا به امروز  سهمیه سوخت برای این خودروها واریز نشده است؟

  مسکن مهر استان البرز/ اعظم وفایی:  از مسئولین محترم وزارت راه و شهرسازی و همچنین مسئولین مسکن مهر استان البرز درخواست دارم نظارت بیشتری نسبت به پروژه پرهام داشته باشند. مبنای پرداخت 4 میلیون تومان از سوی فروشنده به مجری طرح مجتمع پرهام چیست؟  از مسئولین استدعا دارم این موضوع را استعلام کنند.