شورای نگهبان: داوطلبان تایید صلاحیت‌نشده شکایت خود را اعلام کنند

شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبانی که به رای هیئت‌های نظارت استانی و مرکزی شکایت دارند، می‌توانند به مدت پنج روز، از یکشنبه شکایت خود را همراه با مستندات و مدارکی که اثبات‌کننده شرایط نمایندگی در آنان باشد به محلی که هیئت‌های نظارت استانی اعلام کرده‌اند و به ورزشگاه جهان‏پهلوان تختی تهران اعلام کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، در این اطلاعیه آمده است: پس از اعلام مرحله اول از نتایج بررسی صلاحیت‌ها که در هیئت‌های نظارت استانی و هیئت‌ نظارت مرکزی صورت گرفته، داوطلبانی که به رای هیئت‌های نظارت استانی و مرکزی شکایت دارند می‌توانند به مدت پنج روز، از یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ شکایت خود را همراه با مستندات و مدارکی که اثبات‏کننده شرایط نمایندگی در آنان باشد به محلی که هیئت‌های نظارت استانی در استان‌ها اعلام کرده‏اند و به ورزشگاه جهان‏پهلوان تختی در تهران اعلام کنند.
این اطلاعیه افزود: نتیجه بررسی شکایات داوطلبان از هیئت‌های نظارت استانی و مرکزی توسط شورای نگهبان ۱۱ بهمن‌ماه اعلام می‌شود و داوطلبان بار دیگر می‌توانند در صورت اعتراض به این نتایج در یک فرصت سه روزه شکایت خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» موضوع جانشینی هیثم بن طارق به جای سلطان قابوس را بررسی می‌کند محمدرضا ستاری دردهای بی‏درمان خاورمیانه «ابتکار» از دلایل ثبات نرخ دلار گزارش می‌دهد ثبات، مهمان تازه بازار ارز مشاوران رسانه‌ای گاهی بخش‌هایی از حقایق را به مسئولان منتقل نمی‌کنند چه کسانی به مسئولان مشاوره می‌دهند؟ آیا اتفاقات رخ داده در چند ماه اخیر فکر مهاجرت را در ذهن ایرانیان بیشتر از پیش زنده کرده است؟ «ابتکار» از رویکرد اصلاح‌طلبان بعد از بررسی صلاحیت‌ کاندیداها گزارش می‌دهد اصلاحات دوباره در بن‌بست انتخابات مردم و مسئولان محلی سیستان و بلوچستان از ناکافی بودن کمک‌ها به سیل‌زدگان این استان خبر می‌دهند رهبر انقلاب در پی سیلاب سیستان از وقوع خسارت‌های بیشتر جلوگیری شود رئیس قوه قضائیه: در رسیدگی به پرونده سقوط هواپیما، عدالت اجرا خواهد شد شورای نگهبان: داوطلبان تایید صلاحیت‌نشده شکایت خود را اعلام کنند سازمان همکاری اسلامی استفاده از پتانسیل‏ها و ظرفیت‏‏ها