سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

عدم تعطیلی فرودگاه دلیل سانحه هواپیما/ آقای حسنی: از سانحه هوایی پیش آمده و کشته شدن تعدادی از هموطنان بسیار ناراحت شدم. سؤال مهم این است که چرا در وضعیت جنگی جلوی پروازهای مسافری را نگرفتند؟ در این سال‌ها هیچ کشوری جرأت نداشته روبه‌روی امریکا بایستد که سپاه این کار را انجام داد. لطفاً این نیروهای ارزشمند را زیر سؤال نبرید.
انتقاد به عملکرد صدا و سیما/ یک شهروند: چند روز پس از شهادت سردار سلیمانی که صدا‌وسیما در ابعاد مختلف آن را انعکاس داد؛ چند اتفاق دیگر هم در کشور رخ داد که اولی مربوط به حادثه کشته شدگان در کرمان و دومی سانحه اتوبوس در سوادکوه بود و سومی نیز سانحه هواپیمای اوکراین که صدا‌وسیما برای بزرگداشت این کشته شدگان چه کاری انجام داد؟ به همین دلیل است که صدا‌و‌سیما اعتبار خود را از دست داده است.
مرمت آسفالت/ آقای عابدی: شهرداری منطقه 18 و 21 تهران نزدیک دوسال است که آسفالت منطقه‌ای واقع در بزرگراه آزادگان از پل آزادگان تا نزدیک انبار گمرک و پشت شهرک دریا را کنده و سپس آن را رها کرده است که باعث ترافیک شدید در آن مناطق شده است. از مسئولان محترم شهرداری درخواست رسیدگی داریم.
بازسازی جاده قزوین به رامیان/ یک شهروند: متأسفانه جاده قزوین تا الموت غربی (رامیان) بسیار خراب است و نیاز به روکش آسفالت دارد و جاده تابلو و گاردریل ندارد و ایمنی آن بسیار پایین است. طول این مسیر در حدود 45 کیلومتر می‌باشد. از مسئولان ذیربط درخواست رسیدگی داریم.