سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213
نظــــــــر مـــــردم



■ همسان‌سازی حقوق مستمری بگیران/ سیدمهدی موسوی: ماهیانه 000/600/1 تومان دریافت می‌کنم. چشم امید ما به دولت تدبیر و امید بود که شاید این همسان‌سازی حقوق مستمری بگیران دراین دولت انجام شود که متأسفانه تا به‌حال انجام نشده است. از مسئولان محترم درخواست داریم در مدتی که به پایان کاراین دولت باقی مانده است، همسان‌سازی حقوق مستمری بگیران را انجام دهند.
■ پرداخت دیرهنگام حقوق بازنشستگان/ آقای جعفری مقدم: قرار براین بود که حقوق بازنشستگان پایان هر ماه پرداخت شود. قیمت اجناس هر روز گران می‌شود و این تأخیر در پرداخت حقوق بر زندگی بازنشستگان تأثیر بسیاری دارد. از مسئولان ذیربط درخواست داریم نسبت به پرداخت بموقع حقوق بازنشستگان اقدام کنند.
■ بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از ندامتگاه تهران بزرگ/ یک شهروند: از رئیس محترم قوه قضائیه خواهشمندیم که به‌صورت سرزده از ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کنند و با زندانیان از نزدیک گفت‌و‌گو کنند. شاید همین امر موجب آزادی تعدادی از زندانیان شود.
■ شرایط دشوار دریافت وام جانبازی/ زهرا سالاروند: وامی ازطریق بنیاد جانبازان و به عاملیت بانک کشاورزی شامل فرزندم شده است اما برای ضامن بسیار سختگیری می‌کنند. از مسئولان محترم درخواست داریم که شرایط پرداخت وام را ساده‌تر کنند.
■ تشکر و قدردانی/ یک شهروند: مدتی قبل سفیر کشور افغانستان در ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ حضور پیدا کرده و موجبات آزادی و بخشودگی تعدادی از زندانیان افغان را فراهم کردند. می‌خواستم مراتب تشکر و قدردانی خود را از مسئولان محترم ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ داشته باشم.