فاجعه‌ای به نام فروش نوزاد

جعفر بای‪-‬ شبکه‌های مافیایی به علت فقدان نظارت دقیق و سوء مدیریت، متاسفانه به صورت قارچ‌گونه درحال رشد هستند و این سازمان‌ها که به صورت غیر علنی و زیر زمینی ولی سازمان یافته و پیچیده فعالیت می‌کنند نتیجه وادادگی و رها شدگی و بی‌توجهی آن دسته از مدیرانی است که به شرح وظایف خویش و ماموریت‌های فانی و سازمانی واقف نیستند و با سهل انگاری مطلق در حوزه مدیریت منجر به بروز حوادث تلخ و ناگوار می‌شوند، برای مثال کشف باند فروش نوزادان در یکی از استانهای شمالی کشور گواه این
موضوع است.
سقوط فاحش ارزش‌های اخلاقی در جامعه به جایی رسیده که گروهی از خدا بی‌خبر با اقدام به فروش نوزاد و اجیر کردن طیفی محروم و بیچار و بهره کشی از آنان به اهداف پلید خود رسیده و با کسب پول زندگی ننگین خویش را ادامه می‌دهند. خریداران و مشتریان این گروه فاسد و منحرف می‌توانند چند دسته باشند، فرزند دوستان فاقد بچه که به هر دلیلی علیرغم علاقمندی، بچه‌دار نمی‌شوند و معمولا به دودسته کلی تقسیم می‌شوند؛ یا بیمارند و یا به علت رفاه زدگی بر این باور غلط و نادرستند که زایمان موجب تخریب پوست و پیری می‌شود، مایل هستند با هزینه فراوانی مبادرت به خرید نوزاد کنند و این در حالی است که گروه دوم نمی‌دانند که فرایند حاملگی می‌تواند بسیاری از بیماری‌های لاعلاج را درمان نماید. حاملگی تغییر و تحولی در جسم ایجاد می‌کند و میزان مقاومت بدن را افزایش می‌دهد و مانع از بروز برخی از بیماری‌های
سخت می‌شود.


سرقت نوزادان نیز که یک اقدام منحوس و ضد اخلاقی کثیفی است صرفا با هدف کسب درآمد با فروش آنها انجام می‌گیرد که هر از گاهی اخبار دلخراش آن از برخی زایشگاه‌ها شنیده می‌شود.
اجاره رحم که یکی از جنایت‌های علم در خدمت بشر است از دیگر رفتارهای منحط می‌باشد که این امکان را فراهم می‌کند تا فرد بدون تحمل کوچکترین درد و رنج فرایند حاملگی صاحب فرزند شود. از دیگر طالبان نوزاد تاجران اعضای بدن انسان هستند که از تجارت خبیث عضو انسان روزگار می‌گذرانند و متاسفانه امروزه در جهان رونق یافته و طرفداران بی‌شماری دارد.
خرید و فروش نوزادان تجارتی پر در آمد است و در بازار سیاه فروش نوزاد با شناسنامه حتی تا سقف یکصد میلیون تومان انجام می‌شود و با کمال وقاحت این گروه ضد بشر بر روی کیوسک‌های تلفن‌های همگانی و روی دیوار‌های اطراف آزمایشگاه‌ها آگهی می‌زنند و یا تبلیغاتشان را در فضای مجازی به شکل اغواگرانه‌ای انجام می‌دهند. اینک که سر نخی از این گرگان انسان نما به دست آمده امید است با جدیت این رفتار قبیح و مذموم ریشه‌کن شود.