علی لاریجانی در دیدار معاونان پارلمانی دستگاه‌های اجرایی: حل مشکلات کشور مهم‌ترین اقدام انقلابی علیه ستم آمریکایی‌هاست

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشستی با معاونان و مدیران کل پارلمانی دستگاه های اجرایی در مجلس، گفت: حل مشکلات کشور با همفکری قوا، مهم‌ترین اقدام انقلابی علیه ستم آمریکایی‌هاست.
به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی، رئیس مجلس دهم در نشستی که روز سه شنبه با معاونان و مدیران کل پارلمانی دستگاه‌های اجرایی در مجلس برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: تلاش‌های معاونان پارلمانی دستگاه‌ها در حل مشکلات و در تعامل با نمایندگان مجلس جای قدردانی دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی آگاهی‌بخشی به مجلس جدید نسبت به سیمای کنونی کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: باید باعث ایجاد برداشت مشترک از مسائل مهم کشور در میان دستگاه‌های مختلف شد.
لاریجانی با بیان اینکه کار کردن با مجلسی که اساس دموکراسی است، نیازمند روحیه تعاملی و صبر است، عنوان کرد: تمامی اقداماتی که در این مسیر از سوی معاونان و مدیران کل پارلمانی صورت گرفت، برای تحقق خواست ملت بود.


وی تصریح کرد: تلاش کردیم تا زمان پایان مجلس دهم، لوایحی که در دست کمیسیون‌ها بود را تصویب کنیم و ‌در دو ماه اخیر حجم زیادی نیز به تصویب رسید اما شورای نگهبان هنوز درباره برخی از آنها نظر خود را ارائه نکرده که معاونان پارلمانی باید پیگیر این موضوع باشند تا در مجلس آتی به ثمر برسد و امور کشور حل و فصل شود.
رئیس قوه مقننه خطاب به معاونان پارلمانی عنوان کرد: اذعان می‌کنم که شما سلوک خوبی در مجلس دهم داشتید و شرایط همفکری و همدلی دولت و مجلس را فراهم کردید.
وی افزود: معتقدم در شرایط کنونی کشور به لحاظ اقتصادی، منطقه‌ای و بین‌المللی، سه قوه باید با همفکری حداکثری، بر مشکلات فائق آیند و لذا لازم است با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون‌ها در شرایط تحریم و بروز بیکاری، مشکلات را با همفکری برطرف کنیم که این مهم‌ترین اقدام انقلابی در برابر ستم آمریکا خواهد بود.
لاریجانی نقش معاونان پارلمانی در برقراری روابط میان دولت و مجلس را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: آگاهی بخشی به مجلس جدید، نسبت به سیمای موجود کشور بسیار مهم است و با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس می‌توان باعث برداشت مشترک دستگاه‌های مختلف نسبت به مسائل شد.
رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان تصریح کرد: برای نظارت، ابزارهای مختلفی وجود دارد که زمان استفاده از این ابزارها بسیار مهم است و باید به آن نظم بخشید.
در پایان این نشست، معاونان پارلمانی با اهدای لوح و هدیه‌ای از دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به پاس ۱۲ سال خدمت در مسند ریاست مجلس، تشکر و قدردانی کردند.
سایر اخبار این روزنامه
تجربه ناموفق کنسرت آنلاین همایون شجریان چه تاثیری بر استقبال از این روند خواهد داشت؟ ژوبین صفاری سیاست‌ورزی با غیزانیه در دایره شعار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند چالش‌های اعتدال در بهارستان اصولگرایی «ابتکار» امکان تحقق تورم 22 درصدی در سال 99 را بررسی کرد چارچوب سست هدفگذاری نرخ تورم «ابتکار» ادعاهای مطرح شده درمورد خروج نیروهای ایرانی از سوریه را بررسی می‌کند تغییر تاکتیک تهران جایگزین عقب‌نشینی از راهبردها در سوریه سناریوهای تعطیلی یا برگزاری لیگ برتر فوتبال بررسی شد لیگ ایران؛ مرگ و زندگی و پوکر روی میز! علت جذابیت معاملات گواهی سکه در بازار بورس بانک‌ها چه نقشی در افزایش قیمت سکه دارند؟ «ابتکار» از خلاهای قانونی تامین امنیت زنان و دختران در ایران گزارش می‌دهد خانه ناامن پدری حسن روحانی در تماس تلفنی با رئیس‌جمهوری سوئیس: علی لاریجانی در دیدار معاونان پارلمانی دستگاه‌های اجرایی: حل مشکلات کشور مهم‌ترین اقدام انقلابی علیه ستم آمریکایی‌هاست از سوی روحانی قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» ابلاغ شد