ترکیب مورد نظر مقابل العین در دسترس نیست


شمارش معکوس برای آغاز بازی استقلال و العین آغاز شده است. چشم برهم بزنیم دوشنبه بزرگ از راه خواهد رسید و آبی‌ها باید در برابر یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا صف ببندند. تیمی برخوردار از بهترین بازیکن سال آسیا، با امکاناتی فوق‌العاده و در اوج هماهنگی.
استقلال نیز تیمی است که در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا تنها یک بار طعم تلخ باخت را چشید و هم امتیاز با تیم اول از گروه خود صعود کرد.
آنچه باعث شد استقلال در گروه خود در جایگاه دوم قرار بگیرد، باختن در بازی رودررو به الاهلی امارات بود و گرنه استقلالی‌ها چیزی از الاهلی کم نداشتند.
حال برحسب قرعه‌ای که از پیش تعیین شده بود آبی‌پوشان باید با تیم العین مصاف دهند. آن هم در شرایطی که چهار بازیکن کلیدی را در اختیار ندارند. در بازی دوشنبه هفته آینده قطعا این بازیکنان غایبند؛ امید ابراهیمی، امید نورافکن، علی قربانی و جابر انصاری.


بازیکنانی که همگی در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گرفتند و جزو ارکان اصلی بودند.
غیبت این چهار ستاره در روزی که استقلال باید بیشترین فعالیت را در مرکز زمین و جایی که عبدالرحمان به میدان می‌رود، داشته باشد شرایط بغرنجی را برای استقلال به وجود می‌آورد و مشخص نیست که منصوریان با چه تدابیری می‌خواهد تیمش را مقابل العین بچیند.
در این وضعیت هنر منصوریان در انتخاب روش‌هایی مناسب برای استقلال نقش بسیار پررنگی در راه رسیدن به موفقیت ایفا خواهد کرد و چنانچه سرمربی آبی‌ها بتواند شیوه بازی ایده‌آلی را در این میدان به کار بگیرد، استقلال از این بازی به سلامت بیرون خواهد آمد.