عاشقان سیدالشهدا(ع) تاسوعا و عاشورایی متفاوت و باشکوه در تاریخ کشورمان رقم زدند


به گزارش وبدا، در متن پیام قدردانی سعید نمکی آمده است: «با آرزوی قبولی عزاداری‌های همه عزیزان در دهه اول محرم‌الحرام و پاسداشت رشادت، آزادگی و مظلومیت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش، مراتب قدردانی خود و کلیه همکارانم را از بزرگوارانی که در هوای گرم تابستان و در آفتاب داغ ظهر عاشورا در فضای باز و تحمل سختی به خصوص در استان‌های گرمسیر کشور،
شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی را رعایت فرمودند اعلام می‌دارم. گرچه در نقاط محدودی گروه‌های اندکی به تمنای اینجانب و همکارانم وقعی ننهادند مع‌الوصف جمعیت کثیر عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) با رعایت کلیه اصول شرمسارشان کردند و تاسوعا و عاشورائی متفاوت و باشکوه در تاریخ کشورمان رقم زدند. سلامتی، عزت و توفیق روزافزون همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»
 قدردانی از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
همچنین وزیر بهداشت در نامه‌ای از حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به دلیل برگزاری مراسم عزای حسینی منطبق بر شیوه‌نامه‌های بهداشتی قدردانی کرد.


 قدردانی از وزیر کشور
 و استانداران
سعید نمکی همچنین در نامه‌ای از رحمانی فضلی وزیر کشور به دلیل تلاش‌های مستمر در اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی از آغاز هجمه ویروس کرونا در کشور، قدردانی کرد.
وی در نامه‌ای از همراهی، همدلی و مدیریت استانداران کشور که از نخستین روزهای ابتلا به بیماری کرونا در کمیته استانی مدیریت بیماری کرونا به خصوص در ایام عزای حسینی و در راستای اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی، عمل کردند، قدردانی کرد.
 قدردانی وزیر بهداشت از روسا
 و سرپرستان دانشگاه‌های علوم پزشکی
وزیر بهداشت همچنین در نامه‌ای از روسا و سرپرستان دانشگاه و دانشكده‌های علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني کشور در مدیریت بیماری COVID-19، به خصوص در ایام برگزاری مراسم عزای حسینی و با نظارت بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی قدردانی کرد.
سایر اخبار این روزنامه
دستور رئیس‌قوه قضائیه برای تعیین تکلیف واگذاری‌های مسئله‌دار نقد عالمانه و حکیمانه رهبری به دولت (یادداشت میهمان) اخبار ویژه همزمان با فرود اولین هواپیمای اسرائیلی، آتش به جان امارات افتاد اولویت دولت درسال پایانی باید کاهش موانع تولید باشد شیعیان نیجریه در عاشورا رکورد زدند برگزاری مراسم در 315 شهر و شهرک بازی اروپا؛ نگه‌داشتن ایران در برجام و تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی امنیت کشور مرهون آمادگی و بیداری پدافند هوایی است همه وزارتخانه‌ها برای گسترش روابط خارجی وارد عرصه شوند عاشقان سیدالشهدا(ع) تاسوعا و عاشورایی متفاوت و باشکوه در تاریخ کشورمان رقم زدند تدوین طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست ‌جمهوری و راه‌اندازی یک قرارگاه برای تحول مجلس پروژه «برجام داخلی» مدعیان اصلاحات با پوستین «مصالحه ملی!» دستور رئیس‌قوه قضائیه برای تعیین تکلیف واگذاری‌های مسئله‌دار دستور رئیس‌قوه قضائیه برای تعیین تکلیف واگذاری‌های مسئله‌دار