رییس اتاق اصناف کشور مطرح کرد قیمت‌گذاری دستوری دولت، یکی از عوامل تعطیلی ۵۰ هزار واحد صنفی

رئیس اتاق اصناف کشور وی با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ هزار واحد صنفی در آستانه تعطیلی قرار داشته یا تعطیل شده اند، گفت: قیمت‌گذاری دستوری از جمله دلایل مهم تعطیلی این واحدها است.
به گزارش مهر، سعید ممبینی در نشست فعالان بخش خصوصی با وزیر پیشنهادی صمت گفت: اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف و اتاق تعاون تصمیم گرفتند با ایجاد یک دبیرخانه مشترک برای حل مشکلات بخش اقدام کنند و در این دبیرخانه به این جمع‌بندی رسیدیم که حمایت کنیم تا رزم حسینی به عنوان وزیر صمت برگزیده شود.
این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه بعضاً تصمیمات و اقداماتی منجر به ایجاد تنش در بخش تجارت کشور می‌شود، گفت: تمام این مسائل به پای اصناف نوشته می‌شود، در حالی که اصناف علی‌رغم همه بی‌مهری‌ها کنار دولت بوده‌اند. وی گفت: روز به روز باید اختیارات بیشتری به بخش خصوصی واگذار شود تا مشکلات مرتفع شود.
سایر اخبار این روزنامه
آیا بهارستان به رزم حسینی رای اعتماد می‌دهد؟ آزمون دولت و مجلس بر سر «صمت» کورش الماسی سخنی با بزرگان چه راهکارهایی می‌تواند کار در خانه را در شرایط فعلی اقتصاد و کرونا تقویت کند؟ چالش‌های کارخانه‌های خانگی! تولید محتوای آموزشی دانش‌آموزان استثنایی دشوار است عدم دسترسی 40 درصد کودکان استثنایی به «شاد» رییس اتاق اصناف کشور مطرح کرد قیمت‌گذاری دستوری دولت، یکی از عوامل تعطیلی ۵۰ هزار واحد صنفی بعضی تندیس‌ها بیش از احساس قدردانی، حس شرمساری را در مخاطب برمی‌انگیزد انتقاد معاون وزیر ارشاد از شمایل تندیس‌های سردار سلیمانی همسایه شمال غربی در صنعت ساختمان ایران سرمایه‌گذاری می‌کند ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در ایران توسط ترکیه بنابر اعلام رئیس‌جمهوری، تهران پایلوت برخورد با افرادی که ماسک نزنند می‌شود افزایش احتمال تشدید نظارت‌ها و مقررات ضدکرونا معاون اول رئیس‌جمهوری: مدیران کشور نباید در تصمیم‫گیری‌ها به دلیل ترس از بازخواست کوتاهی کنند دو سوال مهم که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با آن‌ها مواجه است از دخالت روسیه تا نقشه ترامپ برای زدن زیر میز انتخابات دبیرکل سازمان ملل مت: جنگ هسته‌ای نه پیروزی دارد و نه باید رخ دهد در دیدار حسن روحانی و وزیر امور خارجه عراق مطرح شد تاکید دو جانبه بر توسعه و تعمیق روابط تهران-بغداد فرمانده کل ارتش: هنوز یک برگ هم از کتاب قطور دوران دفاع مقدس را نخوانده‌ایم