فرمانده کل ارتش: هنوز یک برگ هم از کتاب قطور دوران دفاع مقدس را نخوانده‌ایم

فرمانده کل ارتش گفت: سلحشوران ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع شکوهمند ۸ ساله خود، صفحات تاریخ را مزین به زیباترین صحنه‌های تقدس، سرافرازی و تجلی گاه انگیزه‌های غرور و عزت ملی ساختند.
به گزارش «ابتکار»  به نقل از روابط عمومی ارتش، نشست صمیمی جمعی از فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده کل ارتش در ستاد فرماندهی آجا برگزار شد. امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در این دیدار گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورده است. وی افزود: این دوران پر افتخار، برگ زرینی در تاریخ پر فراز و نشیب میهن اسلامی و یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود، از دین، شرف، حریّت و سرزمین اسلامی ایران دفاع کردند و صحنه‌های باشکوهی از حماسه و ایثار و فداکاری را آفریدند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در پایان گفت: اگر دوران دفاع مقدس را یک کتاب قطور در نظر بگیریم، ما هنوز یک برگ از آن را هم نخوانده‌ایم. مسائل زیادی وجود دارد که هر کدام می‌تواند یک نورافکن برای آینده کشوردر همه زمینه‌ها باشد.
در این دیدار صمیمی فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت ارتش در دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران سراسر افتخار دفاع مقدس پرداختند و از ایشان تجلیل به عمل آمد.
سایر اخبار این روزنامه
آیا بهارستان به رزم حسینی رای اعتماد می‌دهد؟ آزمون دولت و مجلس بر سر «صمت» کورش الماسی سخنی با بزرگان چه راهکارهایی می‌تواند کار در خانه را در شرایط فعلی اقتصاد و کرونا تقویت کند؟ چالش‌های کارخانه‌های خانگی! تولید محتوای آموزشی دانش‌آموزان استثنایی دشوار است عدم دسترسی 40 درصد کودکان استثنایی به «شاد» رییس اتاق اصناف کشور مطرح کرد قیمت‌گذاری دستوری دولت، یکی از عوامل تعطیلی ۵۰ هزار واحد صنفی بعضی تندیس‌ها بیش از احساس قدردانی، حس شرمساری را در مخاطب برمی‌انگیزد انتقاد معاون وزیر ارشاد از شمایل تندیس‌های سردار سلیمانی همسایه شمال غربی در صنعت ساختمان ایران سرمایه‌گذاری می‌کند ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در ایران توسط ترکیه بنابر اعلام رئیس‌جمهوری، تهران پایلوت برخورد با افرادی که ماسک نزنند می‌شود افزایش احتمال تشدید نظارت‌ها و مقررات ضدکرونا معاون اول رئیس‌جمهوری: مدیران کشور نباید در تصمیم‫گیری‌ها به دلیل ترس از بازخواست کوتاهی کنند دو سوال مهم که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با آن‌ها مواجه است از دخالت روسیه تا نقشه ترامپ برای زدن زیر میز انتخابات دبیرکل سازمان ملل مت: جنگ هسته‌ای نه پیروزی دارد و نه باید رخ دهد در دیدار حسن روحانی و وزیر امور خارجه عراق مطرح شد تاکید دو جانبه بر توسعه و تعمیق روابط تهران-بغداد فرمانده کل ارتش: هنوز یک برگ هم از کتاب قطور دوران دفاع مقدس را نخوانده‌ایم