سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را
می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213



جـوابیه

درخصوص پیام مردمی منتشر شده در مورخ 20/6/99 با موضوع شهر نیاز به نظافت کلی دارد: بر اساس گزارش کارشناسی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13، علاوه بر رفت و روب کلیه معابر سطح محدوده منطقه به صورت شبانه، این عملیات در ساعات معینی از روز به صورت شیفت‌بندی و پست‌بندی شده در سطح معابر انجام می‌شود. گفتنی است، شهرداری منطقه 13 با به‌کارگیری بیش از 350 نفر کارگر و ماشین‌آلات مخصوص نسبت به پاکسازی، نظافت و لایروبی آنها اقدام می‌نماید و از ابتدای شیوع ویروس کرونا نسبت به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی نظیر ایستگاه‌های اتوبوس، بوستان‌ها و... اهتمام داشته است.
کیانوش جعفری /  رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 13

نظــــــر مـــردم

چرا از شادمانی دیگران از روی شایعات و حسادت اندوهگین می‌شویم/ نادر شایان از شهرضا: آن دوستان عزیزی که بدون هیچ تحقیقی پیام داده‌اند که بازنشستگان کشوری از اول سال تاکنون 3 بار همسان سازی شده‌اند بدانند آواز دهل شنیدن از دور خوش است و من با لیسانس مشاوره و30 سال خدمت حکمم 3 میلیون و صد هزار تومان است، چرا از شادمانی دیگران از روی شایعات و حسادت اندوهگین می‌شویم، رزق و روزی را از خدا بخواهیم و همدیگر را آزرده خاطر نکنیم، با سپاس فراوان.
استخدام جوانان بیکار در نیروی انتظامی/ آقای رنجبر: با توجه به بیکاری جوانان تحصیلکرده و افزایش سرقت‌ها و بزهکاری‌ها، چرا نیروی انتظامی نیروی جوان استخدام نمی‌کند. که با این کار هم تعدادی از جوانان مشغول بکار می‌شوند و هم آرامش مردم تأمین می‌گردد.