بازدید سرزده قالیباف از بخش کرونایی بیمارستان امام خمینی(ره)


محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته به‌صورت سرزده از مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) بازدید کرد.
بر اساس این گزارش، قالیباف ضمن بازدید از بخش ICU بیماران کرونایی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) و عیادت از بیماران بستری در این بخش، با همراهان بیماران گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی بیماران قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با پزشکان و کادر درمانی بخش ICU بیماران کرونایی گفت‌وگو و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
 وی پس از حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) در مورد ایثارگری کادر درمان اظهار داشت: ایثارگری، خود به حل بسیاری از مشکلات کمک می‌کند. اینجا کادر درمان از جان خود گذشته‌اند و همین خیر و برکت دارد. این دقیقاًً شبیه همان روحیه‌ای است که ما در سال‌های دفاع مقدس دیدیم. وقتی ارتباط کادر درمان با بیماران را دیدم فضای ایثارگری را حس کردم. من بین مردم رفته‌ام و می‌دانم که مردم قدردان کادر درمان هستند و در بیمارستان هم همه از کادر درمان تعریف و تمجید می‌کردند.


قالیباف همچنین ضمن ارائه گزارشی از بازدید میدانی خود، اظهار داشت: در جلسه سران قوا مسائل مربوط به مدیریت کرونا را مطرح خواهم کرد.
وی با بیان اینکه «وظیفه اصلی مجلس نظارت است و نظارت میدانی یکی از وجوه اصلی آن است»، گفت: روز سه‌شنبه جلسه سران قوا را داریم و به‌عنوان نماینده قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات را مطرح خواهم کرد.
رئیس مجلس تأکید کرد: در هر چهار حوزه پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی باید تصمیم‌های جدی بگیریم.
قالیباف افزود: چهارشنبه نیز جلسه‌ای تخصصی با مسئولان بخش درمان کشور خواهیم داشت. ان‌شاءالله این بازدید در کنار جلسه سران قوا و جلسه تخصصی چهارشنبه برای رسیدن به یک جمع‌بندی عملیاتی درخصوص مدیریت کرونا
کمک کند.