بستری شدن دوباره استاد آواز ایران، دوستدارانش را نگران کرد اخبار ضد و نقیض از حال استاد شجریان

حسن عباسی، یکی از پزشکان معالج محمدرضا شجریان، با بیان اینکه هم اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بالای سر این هنرمند است، تاکید کرد که خبرهای منتشرشده درباره به کما رفتن و درگذشت او را تایید نمی‫کند.
پس از آن‌که اعلام شد محمدرضا شجریان دوباره در بیمارستان بستری شده‌اند و در اطلاعیه بیمارستان جم که از مردم تقاضا شده بود برای بهبودی این هنرمند، دعا کنند خبرهایی مبنی بر به کما رفتن و درگذشت استاد آواز ایران منتشر شده بود اما حسن عباسی، یکی از پزشکان استاد آواز ایران این خبر را تکذیب کرد. او در گفت‌وگو با ایسنا با نادرست خواندن این خبرها تاکید کرد، استاد آواز ایران با وجود شرایط بحرانی وضعیت جسمانی، در کما نیست. عضو تیم پزشکان معالج استاد آواز ایران در توضیح این مطلب گفت: شاید زمانی که شب گذشته یکی از همکاران، ایشان را ویزیت کرده‌اند، استاد به علت استفاده‌ی داروهای آرامبخش در خواب بوده‌اند. ولی ایشان در حال حاضر در کما نیستند. این پزشک همچنین دیگر موارد جسمانی عنوان شده درباره محمدرضا شجریان از جمله کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه بدن و کیسه صفرا، بستری بودن در بخش ‫ICU، افت شدید پلاکت خون و سطح هوشیاری ۵ را تایید کرد.
محمدرضا شجریان که سوم شهریور ماه پس از گذراندن حدود ۱۰ روز بستری شدن در بیمارستان جم، به منزل منتقل شده بود، عصر یکشنبه (۱۳ مهر ماه) بار دیگر به دلیل شرایط عمومی ناپایدار در بیمارستان بستری شد. تا لحظه تنظیم این خبر همچنان استاد شجریان با همان وضعیت اعلام شده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری است.
سایر اخبار این روزنامه
بستری شدن دوباره استاد آواز ایران، دوستدارانش را نگران کرد اخبار ضد و نقیض از حال استاد شجریان جلال خوش‌چهره ایرانیان و جنگ قره‫باغ ترکیه در معادلات جدید منطقه نقش‫آفرینی می‫کند؟ نبرد اردوغان و بن سلمان در میدان قره‌باغ عروسک‌های تلویزیونی باید چه مشخصاتی داشته باشند؟ زیبا، بدساخت، زشت! ‫صعود شاخص تا سقف قبلی حتمی است اصلاح ۵۰ درصدی بورس در برابر رشد ۵۰ درصدی دلار! بدهکاری یک کشور شاخص منفی برای رشد اقتصادی نیست قدرت‌های اقتصادی بر بام بدهی جهانی افزایش تعداد بیماران بدحال و کمبود تخت بیمارستان‌ها از وضعیت قرمز کرونا خبر می‌دهد رقص مرگ روی موج سوم کرونا رئیس قوه قضائیه: جنگ اقتصادی سال‌هاست که به کشور ما تحمیل شده است طرح موضوع پرداخت غرامت حادثه هواپیمای اوکراینی در جلسه آینده سران قوا خطیب‌زاده اعلام کرد تعرض به مرزها؛ خط قرمز ایران باقری کنی: ۴۶ شخصیت آمریکایی دخیل در تحریم‌ها تعقیب قضایی می‌شوند پاسخ بشار اسد به خواست ترامپ برای ترور او بیماری دونالد ترامپ و پیش‌بینی‌ها درباره آینده قدرت در آمریکا