فرزندم را به غلامی حضرت زینب(س) فرستاده بودم


به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه سردار رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، سردار برسلانی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و همچنین سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری شامگاه یکشنبه ۲۰ مهرماه با حضور در منزل مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر، خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید عزیز را اعلام کرد.
عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر پس از شنیدن خبر بازگشت پیکر مطهر فرزند شهیدش سجده شکر به‌جا آورد و پس از آن با بیان اینکه من با خدا معامله کردم، گفت:‌ من راضی به آمدن پیکر فرزندم نبودم چون با خدا معامله کردم.
این مادر شهید مدافع حرم افزود: ‌ذره‌ای راضی به آمدن شهید نبودم چرا که وقتی انسان معامله‌ای با خدا می‌کند اگر قائل به آمدن و برگشت شهید باشد، این نقض معامله با خدا است لذا نقض معامله با خدا یعنی شرک. وقتی انسان اولاد خود را به خدا می‌سپارد و مخصوصا اینکه به غلامی حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) به میدان نبرد می‌فرستد دیگر دلش راضی به برگشت شهید نیست که اگر منتظر آمدن شهید باشد، دور از شرط عهد و پیمان  با خدا و حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) است.
ملازاده با بیان اینکه شهدا اهل نقض پیمان نیستند، خاطرنشان کرد:‌ آنچه که خدا تبیین می‌کند، جز حکمتش است و خدا مصلحت دید که شهدا در این زمان برگردند.


وی ادامه داد: ‌وقتی خبر برگشت پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم را شنیدم، روبه‌روی عکس پسر شهیدم ایستادم و به او گفتم احسنت که نخواستی از غلامی حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) خارج شوی.
مادر شهید مدافع حرم رادمهر با اینکه خدا صلاح دید که شهدا برگردند، تصریح کرد: امیدواریم برگشت پیکر شهدای مدافع حرم چشم مسئولان را باز کند و در جامعه باعث تحول شود. و ان‌شاء‌الله قدم شهدا برای استان ما خیر است.