سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم
داشتن ضامن برای دریافت وام ودیعه مسکن/ فرشاد غلامی از گیلان: دولت اعلام کرده بود که برای دریافت وام ودیعه مسکن در شهرهای کوچک نیازی به ضامن نیست. به بانک که مراجعه کردیم می‌گویند که باید هم ضامن بیاورید و هم کسر از حقوق داشته باشند. کلی هم خرج کردیم و الان مدارک روی دستمان مانده لطفاً مسئولین پیگیری کنند.
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی درست انجام نشده/ سیف ا... حسینی: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی درست انجام نشده است و فقط به حداقل بگیرها، مبلغی اضافه شده است اما  به اشخاصی که یک مقدار بیشتر از حداقل بگیرها دریافت می‌کردند چیزی اضافه نشده است.
اجناسی که با دلار دیروز خریداری شده با همان قیمت عرضه شود/ آقای عباچی: لطفاً مسئولان محترم توجه بفرمایند کالاهایی که قبلاً با هر شرایطی و ارز دیروز وارد شده دلیلی ندارد که با ارز امروز که دائم در نوسان است کالا هم به همان شکل نوسان پیدا کند. اگر توجه بفرمایید از خیلی از مسائل گرانی اجناس جلوگیری خواهد شد.