رئیس قوه قضائیه: عقلانی نیست که برنامه خود را در گرو آمد و رفت افراد خارج از کشور بگذاریم

رئیس قوه قضائیه گفت: برخلاف عقلانیت در حکمرانی است که برنامه ملی خود را در گرو آمد و رفت افراد در خارج از کشور بگذاریم.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضائیه، اظهار کرد: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب، راهبرد و سیاست جمهوری اسلامی مایوس کردن دشمن در حوزه اقتصاد، امنیت و فرهنگ است که با توانمند شدن ما در این حوزه ها تحقق می‫یابد.
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه امروز کاملاً مشخص شده صیانت از حقوق و منافع ملت و تامین امنیت و دستیابی به رفاه ملی در گرو افزایش توان ملی است، تصریح کرد: این بر خلاف عقلانیت در حکمرانی است که برنامه ملی خود را در گرو آمد و رفت افراد در خارج از کشور بگذاریم.
رئیسی اظهار داشت: درست است تروریستی که دستش به خون قهرمان ملی ما آلوده بود، از کاخ نمرودی اش بیرون انداخته شده است اما جمهوری اسلامی از عزم راسخ خود برای اجرای عدالت نسبت به عوامل ترور حاج قاسم سلیمانی و تروریست های اقتصادی که در قالب تحریم علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند، عقب نشینی نخواهد کرد.


رئیس قوه قضائیه خاطر نشان کرد که با ترور چهره شاخص مبارزه با تروریسم در دنیا، نه تنها به ملت ایران که به ملت های منطقه و همه ملت های مسلمان جفا شد و حمله خونبار گروهک تروریستی داعش به دانشگاه کابل را نمونه ای از این جفا دانست.
رئیسی تصریح کرد: افراد جاهلی که به کانون علم و اندیشه حمله کردند و دانشجویان بی‫گناه و بی‫پناه را به خاک و خون کشیدند، تروریست‫هایی بودند که به دست دموکرات های آمریکا ساخته شدند و جمهوری‫خواهان هم از آنها بهره برداری کردند و ما این جنایت را از جانب داعش می‫دانیم.