واکنش وزیر بهداشت به شایعه استعفایش بر سر عهد و پیمان خود با مردم هستم

وزیر بهداشت به شایعه استعفایش واکنش نشان داد و گفت: تا جان در بدن دارم و تا جایی که جان آفرین به من این توفیق را خواهد داد، اهل ترک کردن صحنه ای به ضرر مردم نیستم.
سعید نمکی وزیر بهداشت گفت: امروز توسط جریان شناخته شده‌ای شایعه شده بود که وزیر بهداشت استعفا کرده است.
وی ادامه داد: با عهد و پیمانی که با مردم این سرزمین بسته‌ام؛ گرچه ممکن است جاهایی بر مواضعم بایستم و برای موضوعی چانه بزنم اما تا جان در بدن دارم و تا جایی که جان آفرین به من این توفیق را خواهد داد، اهل ترک کردن صحنه ای به ضرر مردم نیستم.
سایر اخبار این روزنامه
واکنش وزیر بهداشت به شایعه استعفایش بر سر عهد و پیمان خود با مردم هستم ژوبین صفاری لزوم آتش بس موقت بین دولت و مردم حسن روحانی: از اول آذر محدودیت های جدید و بیشتری اعمال می شود چرا مسئولان، نمایش را نمیبینند؟ سرنوشت نامعلوم تئاتر و اهالی آن افزایش محسوس فروشندگان در بازار مسکن معاملات ملک تغییر فاز داد مانیفست جریان اصلاحات به انتخاب رئیس جمهوری آینده می رسد؟ گزینه های رو میز اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ نایب رئیس مجلس اعلام کرد جزئیاتی از مصادیق اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق بورس آیا بازگشت به برجام و رفع تحریم‌ها نقطه آغاز است؟! قدمی که جو بایدن باید بردارد رهبر انقلاب درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای را تسلیت گفتند وزارت امور خارجه ادعای ترور یک مقام گروه تروریستی القاعده در ایران را پاسخ داد سناریوپردازی های هالیوودی از یک ترور واکنش وزیر بهداشت به شایعه استعفایش بر سر عهد و پیمان خود با مردم هستم جهان در خطر بیشتری قرار می گیرد؟ اروپا، درگیر دو ویروس مرگبار عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام: اصولگرایان بگویند در کدام مذاکره موفق بوده‌اند