خون پاک شهید فخری‌زاده پیام‌آور انسجام و همبستگی ملی

خبر شوک‌آور شهادت فرزند دانشمند وطن، دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، موجی از غم و اندوه را در سراسر کشور حاکم و از طرفی دیگر، خشم و انزجار عمومی‌نسبت به عاملان و آمران این جنایت وحشیانه و اقدام تروریستی، در جای جای ایران پهناور حاکم کرد. 
به خاطر تعلقات ملی و میهنی و احترام به ارزش‌های گرانسنگ شهید و شهادت، در هنگام وقوع چنین حوادث تلخی، همبستگی و انسجام بین آحاد مردم پر رنگ‌تر و مستحکم‌تر می‌گردد. بدیهی است وابستگان به جناح‌های سیاسی در این راه باید پیشقدم و جلودار باشند. 
در این لحظات با هرکسی صحبت کرده و هرگروه و ‌کانالی در فضای مجازی را رصد کنیم، در خواهیم یافت که اقشار مختلف مردم با دیدگاه‌های سیاسی گوناگون، در مورد این اقدام تروریستی نظری واحد داشته و آن‌ را قاطعانه محکوم کرده و داغدار یکی از فرزندان برومند دانش هسته‌ای کشور خویش هستند. 
بدون شک با وجود نیروهای مسلح مقتدر و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اعم از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای انتظامی، بسیج و همچنین مجموعه فداکار وزارت اطلاعات، انتقام خون شهید فخری‌زاده از عاملان و آمران این جنایت ضد بشری گرفته خواهد شد. 


هرچند با این اقدام تروریستی، جامعه علمی‌ کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یکی از چهره‌های بلندپایه خود را از دست دادند، اما نباید فراموش کرد که پرچم علمی ‌این شهید سرافراز حتی برای لحظه‌ای بر زمین نخواهد ماند و پرتوان‌تر و شتابان‌تر از گذشته راه پرافتخار او توسط یاران و شاگردانش با جدیت و قدرت افزونتری ادامه خواهد یافت. 
کور دلانی که همچون اسلاف پلید و قسی‌القلب خویش فرمان ترور شهید فخری‌زاده را صادر کرده و او را غرق در خون کرده‌اند، همزمان هم دنبال ایجاد تشتت و جنگ روانی در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ ایران و انقلاب اسلامی‌، در داخل کشور هستند. 
باید همچون گذشته هوشیار بود و از شیطنت‌ها و اهداف شوم آنان غفلت نکرده و مواظب باشیم تا ناخواسته در دام دشمنان قسم خورده این آب وخاک نیفتاده و اقدامات ما خدای ناکرده هم راستا با اهداف خباثت‌آلود آنها منطبق نگردد. 
اندک تاملی در مطالب منتشر شده در انگشت شمار کانال‌ها و همچنین توئیت بعضی افراد تندرو و ناآگاه متاسفانه نشان از آن دارد که به جای نشانه گرفتن گروه‌های تروریستی و رژیم صهیونیستی، با خب وبغض و در اقدامی‌خلاف مصالح ومنافع ملی کشور و به صورت شتابزده، شمشیر خود را بر روی برخی مقامات و از جمله ریاست محترم جمهوری و مسئولان وزارت خارجه کشور کشیده‌اند! مقاماتی که سوابق روشن آنان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ‌بر کسی پوشیده نبوده و اشخاصی مانند آقای کریمی ‌قدوسی از لحاظ وزن سیاسی، امنیتی واجرایی نمی‌تواند در تراز آنها قرار گیرد. 
اینکه دکتر حسن روحانی که سالهای متمادی با حکم مقام معظم رهبری بعنوان نماینده معظم له در شورای عالی امنیت ملی حضور داشته، نماینده چندین دوره و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی‌بوده، چندین دوره عضو مجلس خبرگان رهبری است، در دوران دفاع مقدس فرمانده پدافند هوایی کشوربوده و 7 سال است رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی است، در شهادت این دانشمند متدین دخیل بدانیم، با کدام عقل و منطق سازگار است؟
جای این سوال جدی از امثال آقای قدوسی‌ها بطور جدی وارد است که این‌گونه القائات چه دست آورد و نتیجه مثبتی برای نظام جمهوری اسلامی ‌ایران در پی خواهد داشت؟ چه کسانی از این موضع‌گیری‌ها سود خواهند برد؟ ملت ایران؟ جمهوری اسلامی؟ یا همان آمران و عاملان به شهادت رسانیدن شهید فخری زاده؟!
آیا این زمان، هنگامه مناسب برای جبهه‌گیری‌ها وتسویه حساب‌های جناحی و ای بسا عقدگشائی‌های شخصی از مقامات عالیه نظام است؟ 
در حالی که فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح و مقامات سیاسی و اطلاعاتی کشورمان با صدور پیام‌های واضح و روشن و با تدبیر، انگشت اتهام را بسوی مثلث شوم عبری، عربی و آمریکایی (رژیم صهیونیستی بعنوان نماد عینی تروریسم دولتی)، عربی (رژیم سعودی بعنوان تامین کننده منابع مالی) و آمریکا بعنوان حامی ‌اصلی این جنایت گرفته‌اند، اینگونه موضع‌گیری‌ها دست آوردی جز ایجاد فضای تشتت و اختلاف در عرصه داخلی وخسران برای منافع ملی نخواهد داشت. 
فراموش نکنیم که پیام روشن و راه و رسم و منش نورانی شهدای والا مقام این سرزمین، تحکیم اتحاد و همبستگی ملی است. پیام خون شهید گلگون کفن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم در امتداد راه یاران شهیدش می‌باشد و آن در کنار هم بودن و یک دل و یک زبان بودن است. 
شهدا متعلق به همه مردم هستند، تمام ساکنان این کشور با هر دین، مذهب، قوم و قبیله‌ای برای آنان ارزش و احترام قائل بوده و خود را مدیون فداکاری این ستارگان پرفروغ آسمان شجاعت و معرفت و خدمت صادقانه می‌دانند. شهدا، سرمایه‌های بی‌بدیل و همیشه جاوید ایران زمین هستند. بهره‌برداری‌های جناحی از خون شهدای گرانقدر، جفایی بزرگ وخطائی نابخشودنی در حق ایثار و فداکاری و لطمه به این سرمایه بزرگ و مشعشع می‌باشد.