همه می‌دانند آقای رئیس!

امید مافی‪-‬ برنامه نود مدت هاست به تاریخ پیوسته و تهیه‌کننده و عوامل دیگر آن در گذر زمان به صلاحدید و رغبت برخی مدیران کم تحمل گم و گور شده اند.
تاسف‌آور است.پس از این همه مدت که با سکوت سکرآور متولیان رسانه ملی سپری شد،حالا مدیر شبکه سه سیما نبش قبر کرده و با اشاره به محاق رفتن نود دلیل آن را در عادل و بر مدار نچرخیدن او جستجو می‌کند.
کدام مدار آقای رئیس؟همان مداری که مخاطب میلیونی را روز به روز از دستپخت‌های شما دورتر کرده تا ناگزیر در رسانه‌های آن سوی آب به دنبال حقایق فوتبال بگردند.
چه اتفاقی روی داده که پس از دو سال روزه سکوت خود را شکسته‌اید و مجری نود را عامل فروپاشی صداوسیما لقب داده اید.


مردی که بیست سال به کنداکتور سیما خیانت نکرد و هر دوشنبه شب میان ضرباهنگ ناموزون ابهام، پنجره تازه‌ای به روی میلیون‌ها مخاطب خود گشود اینک متهم به فروپاشی شده.
از شما می‌پرسیم آقای مدیر شبکه سه!چگونه می‌شود مجری بی‌شیله پیله‌ای که پیشنهادات اغواگرانه شبکه‌های لندن نشین را رد کرده و به دور از هیاهو در بیخ گوش شما به تدریس مشغول است،همو که عنوان بهترین تهیه‌کننده و مجری سیما را از دست مردم دریافت کرد و عمرش را پای فوتبال این سرزمین گذاشت تا بدین اندازه برای صداوسیما خطر آفرین بوده و لحظه‌هایی پوچ را برای تصمیم سازان رقم زده است.
منصف باشید و دلیل دیگری برای رد کردن عادل دست و پا کنید تا افکار عمومی
بیش از این درگیر و دار حرف‌های بی‌منطق و بی‌فلسفه سرگیجه نگیرد و به صدر تا ذیل یک سازمان لایتناهی شک نکند.باور کنید مردم همه چیز را می‌دانند و اصلا نیازی به دوختن آسمان به زمین نیست.
صد البته مبرهن است اگر در آن رسانه، شورچشمی و تنگ نظری جای خود را به گشاده دستی و سعه صدر می‌داد همچنان نود و مجری‌اش دوشنبه شب‌های پرکسالت را به مجالی برای برپا کردن قیل و قالی که خروجی مثبت و جذابی داشت بدل می‌کردند و برنامه‌های بی‌روح و بی‌رمقی که مهر تایید شما را بر پرونده خود دارند تا بدین اندازه روی اعصاب مخاطب سورتمه نمی‌رفتند!