آذری‌جهرمی: بارها گفته‌ام که تصمیمی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ ندارم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بارها عنوان کرده‌ام که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم.
محمدجواد آذری جهرمی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره مطرح شدن گمانه‌زنی‌های مبنی به حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و ارتباط تصویب قانون محدودیت سنی مجلس برای جلوگیری از این مساله گفت: من هم چیزهایی در این مورد شنیده‌ام.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: واقعا تصمیمی برای حضور در انتخابات نداشته‌ام و بارها این مساله را نیز عنوان کرده ام.
وی ادامه داد: من هم مثل شما چنین موضوعی را شنیده‌ام؛ شاید احساس خطر کرده‌اند، چنین تدبیری را به کار برده‌اند و قانونی را تصویب کرده‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» اماواگرهای فرجه مالیاتی به خانه‌های خالی را بررسی کرد پایانی برای احتکار خانه‌های خالی؟ محمدعلی وکیلی آیا دموکراسی عقیم شده! تهران و آنکارا در دوران نسبتاً آرامی به سر می‌برند پستی و بلندی‌های روابط ایران و ترکیه منضبط‌ترین بودجه‌ها بین سال‌های ۷۶ تا ۸۴ نوشته شدند تحریم نعمت یا تهدید؟ روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام: رهبر انقلاب صرفا با تمدید زمان بررسی لوایح FATF موافقت فرموده‌اند تفسیری که اصل ۱۱۳ را بی‌خاصیت کرد چالش تکراری روسای‌ جمهوری با اصل ۱۱۳ قانون اساسی همه فینال‌های ایرانی در آسیا پایان حسرت 53 ساله پرسپولیس؟ فردوسی‌پور فینال رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را گزارش می‌کند پاسخ وزیر امور خارجه به اظهارات پمپئو: خودتان شرکت‌های آمریکایی را از بازار ایران محروم کردید آذری‌جهرمی: بارها گفته‌ام که تصمیمی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ ندارم فعالان شبکه حمل و نقل جوانمردانه مقابل تحریم‌ها ایستادند واکنش وزارت خارجه به تصویب قطعنامه ضدایرانی در سازمان ملل حامیان اصلی قطعنامه رفتار مداخله جویانه در قبال ملت های مستقل را متوقف کنند معاون وزیر کشور: کاری نکنیم مردم از صندوق رای دلزده شوند