سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

تعلق نگرفتن وام یک میلیون تومانی/ فریبا بهمن‌آبادی: در رسانه‌ها مطلبی عنوان شده که ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی تمدید نمی‌شود. وقتی این وام برای خیلی از افراد پرداخت نشده، این مطلب چه معنایی دارد؟ دخترم مستأجر است و بیمه پرداخت نمی‌کند و تا به حال دو بار برای این وام ثبت‌نام کرده است ولی با این حال این وام به ایشان تعلق نمی‌گیرد. از مسئولین درخواست پیگیری داریم.
به صرفه نبودن نرخ مصوب خوراک دام و طیور/ بشیر حسینی: نرخ مصوب خوراک دام و طیور برای تولیدکنندگان به‌صرفه نیست و هزینه‌های گزافی در این خصوص متوجه تولیدکنندگان است. از دولت محترم درخواست داریم درخصوص نرخ مصوب دام و طیور تصمیم درستی اتخاذ کنند تا تولیدکنندگان این اقلام با ضرر مواجه نشوند.
کار غیر قانونی بانک/ آقای صدر: بازنشسته هستم. در تاریخ 28 آبان 99 مبلغ 5 میلیون تومان وام گرفتم، سررسید اقساط بنده 28 هرماه می باشد. در تاریخ 25 آذر جلوی حقوق بنده گرفته شد. به بانک رفاه مراجعه کردم، اعلام کردند که جلوی حقوقت را گرفتیم تا به بانک مراجعه کنید و دفترچه اقساط بگیرید.
می‌خواستم بدانم آیا کار بانک قانونی است که قبل از سررسید قسط، جلوی حقوق بنده را بگیرند؟
نظارت بر کار نانوایان/ محمد فواد کاسب: برخی از نانوایان نان را گران کرده‌اند و وقتی که سؤال می‌کنیم چرا گران شده است؟ می‌گویند که دولت اعلام کرده که نان گران شود. لذا ضرورت دارد که شورای عالی آرد و نان و همچنین فرمانداری‌ها نظارت بیشتر و دقیق‌تری بر کار نانوایان داشته باشند.