با حضور امیر فرمانده کل ارتش دکترای افتخاری دافوس به ۲ پیشکسوت ارتش اعطا شد

دکترای افتخاری دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به سرتیپ دوم بختیاری و سرتیپ دوم معین وزیری اعطاء شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، صبح دوشنبه و در حاشیه برگزاری رزمایش روی نقشه مشترک کلاسیک دافوس که از روز شنبه در این دانشگاه آغاز شده است، مدرک دکترای تخصصی افتخاری دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش و سرتیپ حسین ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) به سرتیپ دوم بازنشسته مسعود بختیاری و سرتیپ دوم بازنشسته نصرت الله معین وزیری به پاس تلاش های ارزنده و و سال ها مجاهدت و خدمت برجسته و صادقانه آنان در حاشیه این رزمایش اعطاء شد.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» عوامل موثر در کوچ نقدینگی از بازار سرمایه به بازارهای دیگر را بررسی کرد سایه بیت‌کوین بر سر بورس؟ جلال خوش‌چهره ادامه تنش پس از ترامپ آیا مخاطبان برای بار دیگر حاضرند برای دیدن فیلم به سینما بروند؟ جدال اکران آنلاین و پرده نقره‌ای سخنگوی وزارت خارجه کره نمی‌تواند بدهی ایران را ندهد لغو ناگهانی محدودیت‌های کرونایی تصمیم درستی نبود هشدار نسبت به خطر بالقوه جهش‌های ویروس رئیس دولت اصلاحات محور حرکت اصلاح طلبان در 1400 خواهد بود؟ سکوتِ انتخاباتی اصلاح‌طلبان استقلال ۲- پرسپولیس ۲؛ دربی کامبک‌ها جذابیت ، هدیه سرخابی ها در آخرین دربی قرن رئیس قوه قضائیه مطرح کرد تحریم واکسن آمریکایی و انگلیسی از سوی رهبری تدبیری حکیمانه بود معاون اول رئیس جمهوری: باید خود را فدای مردم ایران کنیم با حضور امیر فرمانده کل ارتش دکترای افتخاری دافوس به ۲ پیشکسوت ارتش اعطا شد واکنش وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی به ادعای نمایندگان مجلس ایران بازرسان آژانس را اخراج می‌کند؟ امیرمحمود گودرزی (تحلیلگر سیاسی) شکست ترامپ، آینده نگری روابط ایران و عربستان