جهانگیری با انتقاد از مخالفان دولت: هفته‌های خوشی برای کشور پیش‌بینی می‌کنم

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری گفت: زمستان تمام شد و روسیاهی ماند برای کسانی که به جای کمک به دولت سعی کردند با زبان و اقداماتشان چوب لای چرخ بگذارند. در دورانی که کسی که آرزو می‌کرد فروش نفت ایران به صفر برسد، ما در دی ماه امسال به بزرگترین رکورد در صادرات نفت رسیدیم.
معاون اول رئیس جمهوری گفت: این روزهای زمستانی تمام خواهد شد و ملت ایران روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بمباران مسائل منفی قرار داریم، اظهار کرد: از بیرون کشور سعی می‌شود همواره پمپاژ منفی نسبت به آینده کشور و دستاوردهای کشور انجام شود و از داخل کشور هم متاسفانه گاهی اوقات به دلیل بدسلیقگی نسبت به مسائل کشور تلاش می‌شود، فضای منفی ایجاد شود.
وی تصریح کرد: زمستان تمام شد و روسیاهی آن می‌ماند برای کسانی که با دولت همراهی نکردند و چوب لای چرخ ما گذاشتند. این روزهای زمستانی تمام خواهد شد و ملت ایران روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.


معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه ما در دوران تحریم صادرات نفت را داشتیم، اظهار کرد: در دی‌ماه سال جاری که همچنان دونالد ترامپ در مسند ریاست جمهوری بود، وزارت نفت با روش‌ها و اقدامات شجاعانه موفق شد به این رکورد در صادرات دست یابد و به بزرگترین رقم صادرات نفت خام، میعانات و فراورده‌های نفتی دست یافتیم.
جهانگیری با تاکید بر اینکه به اعتقاد من ما در پایانی‌ترین روزهای تحریم هستیم، تصریح کرد: روزهای خوشی برای هفته‌ها و ماه‌های آینده کشور می‌بینم. پس تاکید می‌کنم که زمستان تمام شد و روسیاهی به کسانی ماند که به جای آنکه دولت را در مقابله با آمریکا کمک کنند با زبان و اقدام خود، چوب لای چرخ دولت گذاشتند و تلاش کردند یاس ایجاد کنند. به فضل الهی اما این روزهای زمستانی در حال پایان است و روزهای بهاری در پیش راه مردم ایران قرار دارد.