توضیح و پوزش برای یک ایجاد یک سوءتفاهم

روز چهارشنبه عکس یک روزنامه «ابتکار» باعث ایجاد سوء‌تفاهم برای برخی مخاطبان روزنامه، به ‌خصوص مردم عزیز خوزستان شده بود که ضمن اصلاح این عکس و تیتر در نسخه الکترونیکی روزنامه توضیحاتی نیز خدمت مردم شریف ارائه می شود.
تصویر بانوی خوزستانی با ماسک و حجاب روی پل اهواز که نشانه و نمادی مشخص از این شهر است و اشاره به وضعیت سیاه کرونایی با گزارشی از یک خبرگزاری رسمی نه با هدف خاص که تنها برای نشان دادن وضعیت بد کرونا در این شهر و لزوم رسیدگی مسئولان بوده است. این عکس صرفاً بر اساس یک جستجوی اینترنتی بدون هیچ منظور خاصی انتخاب شده است که البته باعث رنجش‌خاطر برخی از مردم عزیز و شریف خوزستان شد که لازم است ضمن اصلاح سریع که برای تغییر عکس انجام شد مراتب عذرخواهی خود را خدمت مردم شریف خوزستان اعلام کنیم.
لازم به ذکر است که روزنامه «ابتکار» همواره طی این سال‌ها تمام تلاش خود را برای پاسداشت حرمت حجاب اسلامی به کار بسته است و همواره سعی کرده‌ایم تا صدای رسای نارسایی‌های اقتصادی و اجتماعی مردم در هر نقطه از ایران عزیز اسلامی‌مان باشیم.
سایر اخبار این روزنامه
آمریکا به مواضع گروه‌های مورد حمایت ایران در سوریه حمله هوایی کرد شروع تهاجمی رئیس جمهور دیپلماسی محمدعلی وکیلی منطق رفتاری مجلس چیست؟ پخش نشدن گفت‌وگوی علی کریمی از پلتفرم داخلی چه تبعاتی را به دنبال خواهد داشت؟ بروکراسی علیه اعتمادسازی! مقام کره‌ای اعلام کرد موافقت آمریکا با آزادسازی بخشی از دارایی‌ ایران آیا تحقیق و تفحص از بازار سرمایه می‌تواند بورس را سر و سامان دهد؟ خاطره بد بورس از دخالت برخی کارخانه‌ها و خودروسازی‌ها هزینه‌های انتخاباتی را تامین می‌کنند نفوذ پول‌های کثیف به انتخابات 1400؟ «ابتکار» تاثیر افزایش هزینه سبد معیشت بر زندگی کارگران را بررسی کرد بار افزایش قیمت‌ها بر دوش نحیف کارگران به صورت قطعی علی مطهری برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد با تاکید بر برطرف کردن علت ظریف شرط آمریکا و اروپا را رد کرد توضیح و پوزش برای یک ایجاد یک سوءتفاهم وزیربهداشت: این ویر وس بشدت بیمار را به سمت مرگ و میر می کشاند در گفت‌وگو با فیصل مقداد اعلام شد تاکید ظریف بر تداوم حمایت‌های ایران از سوریه