قالیباف در همایش «خلیج فارس خانه ماست» خون حاج قاسم غربگرایان در کشور را رسوا و ریشه آنها را خواهد کَند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور نیروهای نظامی خارجی در منطقه تهدیدی برای خلیج فارس است، گفت: ایران در عمل ثابت کرد که تحرکات آمریکا هیچ اثری در شمال خلیج فارس نخواهد داشت.
به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در همایش «خلیج فارس خانه ماست» که در دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با حضور و سخنرانی جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در حال برگزاری است ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک ولادت دومین اختر امامت و ولایت امام حسن مجتبی (ع)، روز خلیج فارس را نیز تبریک و به سربازان و حافظان امنیت در خلیج فارس خداقوت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خلیج فارس برای ما مهم و باشکوه است ولی باشکوه تر و عظیم تر از آن روزی است که شاهد خروج همه نیروهای نظامی خارجی از منطقه باشیم. آن روز، روز شادی مردم منطقه خواهد بود.
قالیباف افزود: خلیج فارس جگر گوشه مردم ایران است چرا که این مردم شجاع، عزیزان و دلبندان خود را فدای امنیت و ثبات منطقه کرده است.


رئیس قوه مقننه گفت: شهدای بزرگی همچون شهید مهدوی ها در جنگ مستقیم با نیروهای مستقیم آمریکایی و شهید همتی ها فرمانده ناوچه پیکان در دفاع از سرزمینمان در تجاوز رژیم بعثی و صدام خائن جان خود را فدا کردند. از این جهت خلیج فارس فخر ایرانیان به شمار می آید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات سیاسی روز، اظهار داشت: همه ما می دانیم که تولید قدرت، چه قدرت هوشمند و چه قدرت نرم و چه قدرت سخت، ضامن امنیت ملی و ضامن قدرت دیپلماسی است. اگر کسانی به هر دلیلی، دوگانه فرصت طلبانه از قدرت میدانی و دیپلماسی معرفی کنند، بدانند که این رویکرد ضد منافع ملی، ضد تجربه بشریت، ضد علم و ضد هرگونه منطقی بوده و دلیل آن فقط فرصت طلبی است.
قالیباف تصریح کرد: ما با همه وجود می دانیم که حاج قاسم عزیز، هنرش این بود که برای کشور تولید قدرت می کرد. ما روی حاج قاسم حساسیم، به این دلیل که او نماد مکتب حرکت امام خمینی (ره) بود. حاج قاسمِ ما، سیدالشهدای مدافعین حرم و نماد مقاومت کشورهای اسلامی بود. او الگوی جوانان امروز جهان اسلام و آزادی‌خواهان و قهرمان ملی ما است.
رئیس قوه مقننه کشورمان ادامه داد: ما حاضر نیستیم یک خط کوچک در سیمای درخشان این عزیزمان وارد شود و این برای ما سخت و سنگین و غیرقابل تحمل است. البته می دانیم خداوند متعال مدافع و حافظ خون شهدا است.
قالیباف گفت: در همان روزهای ابتدای شهادت شهید سلیمانی، در یک سخنرانی به این موضوع اشاره کردم که اگر شهادت شهید بهشتی، سیدالشهدای انقلاب اسلامی در آغاز انقلاب در مقابله با منافقین موجب رسوا شدن منافقین و ریشه کن شدن حضور آنها در کشور شد، مطمئن هستیم، خون شهید سلیمانی نیز امروز موجب رسوایی غربگرایان در کشور خواهد شد و ریشه آنها را از کشور خواهند کَند و سروصداهای این روزها نشانه روشنی بر این وقایع است.
سایر اخبار این روزنامه
چرا برنامه‌های مشابه «ماه عسل» ساخته می‌شوند؟ داستان تکراری «اشک‌آور»! شهاب زمانی فایل صوتی ظریف؛ سیاه ، سفید یا خاکستری! درخواست ۲۲۰ نماینده کنگره برای اتخاذ رویکرد سخت‌گیرانه دولت بایدن در قبال ایران روحانی با تاکید بر تفرقه‌آمیز بودن انتشار نوار صوتی میدان و دیپلماسی دو صحنه مقابل هم نیستند ماجرای نزدیکی آنکارا و ریاض چیست؟ ترکیه در مسیر رفع اختلافات با عربستان نمونه مشکوک به کرونای هندی و آفریقایی به تهران رسید واریانت هندی کرونا؛ هشداری جدی برای جهان «ابتکار» تاثیر بسته پیشنهادی (هفت + سه) بر بازار سرمایه را بررسی می‌کند ده فرمان برای نجات بورس پاسخ ظریف به جنجال‌ها درباره فایل صوتی از مکر مکاران و سرزنش سرزنش کنندگان بیمی ندارم قالیباف در همایش «خلیج فارس خانه ماست» خون حاج قاسم غربگرایان در کشور را رسوا و ریشه آنها را خواهد کَند ترکیه در تعطیلی کامل؛ کرونا همچنان سرکش پشت پرده سفر ظریف به عراق چیست؟ مذاکرات هسته‌ای، از وین تا بغداد