پرسپولیس داربی را برد و صدرنشین شد

دیدار سنتی پرسپولیس و استقلال با برتری شاگردان گل‌محمدی تمام شد و پرسپولیس به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.به گزارش ایسنا، از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، دیروز پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ به میدان رفتند که این دیدار حساس با یک گل به نفع پرسپولیس تمام شد.
عیسی آل‌کثیر در دقیقه 55 تنها گل پرسپولیس در این مسابقه و اولین گل خود در داربی را به ثمر رساند تا نوار سه تساوی متوالی در داربی پاره شود.
با این پیروزی، پرسپولیس 45 امتیازی شد و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان به صدر جدول راه یافت. این در حالی است که سرخپوشان یک بازی کمتر نسبت به رقیب خود دارند. استقلال هم با این شکست و با 34 امتیاز رتبه سوم را از دست داد و تا جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ‌برتر سقوط کرد.
یحیی گل‌محمدی بعد از چهار تساوی متوالی در داربی به عنوان سرمربی، به نخستین پیروزی خود دست یافت و فرهاد مجیدی نخستین شکست خود را متحمل شد.


ترکیب پرسپولیس: حامد لک (کارت زرد)، سیامک‌نعمتی (فرشاد فرجی ۴۶)، وحید امیری (کارت زرد)، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا (میلاد سرلک ۴۶)، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو (کارت زرد) (علی شجاعی ۸۲) و عیسی آل کثیر (کارت زرد).
ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند (شیخ دیاباته ۶۰)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی (محمد دانشگر 90)، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور (داریوش شجاعیان ۸۰)، مهدی قائدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری (آرمان رمضانی 90) و هرویه میلیچ (فرشید اسماعیلی ۶۰).