جنبش انصارالله نقش مهمی در پیشرفت نهضت مردم یمن داشته است

علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل و «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در تماس تلفنی درخصوص تحولات اخیر و همکاری‌های فیمابین گفتگو کردند.
ولایتی با اشاره به حرکت مردم یمن برای مقابله و مبارزه با توطئه دشمنان و تحقق اهداف مورد نظر ملت بزرگ این کشور گفت: جنبش انصار الله یمن به رهبری آقای الحوثی نقش بسیار مهمی در پیشرفت نهضت مردم بزرگ یمن داشته است و مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارید.
وی افزود: پیروزی‌های فراوانی هم در خدمت به مردم یمن داشته اید و امیدواریم هر چه زودتر اهداف مورد نظر و پیروزی‌های بیشتری برای این نهضت محقق گردد.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با اشاره به مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه روابط ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک گفتگوها و دیدارها محقق شود.


ولایتی در بخش دیگری از این گفتگو از برگزاری نشست مجازی با حضور اندیشمندان و علمای اسلامی و آزادیخواهان جهان به ابتکار مجمع جهانی بیداری اسلامی در حمایت از نهضت مردم این کشور در برابر تجاوز دشمنان خبر داد.
به گزارش مهر، محمد عبدالسلام هم تاکید کرد: ما همیشه از مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امت اسلامی و به ویژه فلسطین قدردانی می‌کنیم و به نقش این کشور در حمایت از مقاومت از جمله در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی اعتماد داریم. وی گفت: پیام شما را به « عبدالملک حوثی» خواهم رساند و امیدواریم به زودی دیدارها برای توسعه روابط فیمابین انجام شود.
سایر اخبار این روزنامه
اعتراض مسئولان گمرک به دپوی بی‌سابقه 6 میلیون تن کالای اساسی بحران کاهش جمعیت کمبود سیب و پرتقال نیست! (یادداشت روز) اخبار ویژه اسرائیلی‌ها برای مهاجرت معکوس چمدان‌هایشان را بستند افزایش مناطق آزاد فضای کسب و کار را به خطر می‌اندازد تجمع شهروندان تهرانی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین باقی ماندن بخشی از تحریم‌ها تأیید مشروعیت سازوکار تحریم است موشک‌های مقاومت 75 درصد صهیونیست‌ها را به پناهگاه‌ها فرستاد اسماعیل هنیه در نامه‌ای جدید به رهبر انقلاب جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین را تشریح کرد جنبش انصارالله نقش مهمی در پیشرفت نهضت مردم یمن داشته است بغض جهانگیری به خاطر مشاهده فشارها بر جامعه بوده است! برنامه هسته‌ای ایران بازدارنده است و دقیقاً آمریکا و اسرائیل به همین دلیل با آن مخالفند کارنامه جهانگیری خالی­ است اما امید ما اصلاح­‌طلبان است باقی ماندن بخشی از تحریم‌ها تأیید مشروعیت سازوکار تحریم است باقی ماندن بخشی از تحریم‌ها تأیید مشروعیت سازوکار تحریم است